سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دانش بدون توفیق بهره نمی دهد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :15
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235515
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
1:35 ص
شهریور 93 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ، فیلم های سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت همزمان با هفته دفاع مقدس از تاریخ 01/07/1393 به مدت حداقل 3 روز و حداکثر 7 روزدر شهرستانها سمنان ،شاهرود،گرمسار ،دامغان و مهدیشهر اکران خواهد شد.

علی عشق مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در این باره گفت: با عنایت به تاکیدات وی‍‍ژه مقام معظم رهبری(مدظله العالی) نسبت به حوزه فرهنگ به خصوص فرهنگ مقاومت و دفاع مقدس » در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی ،انجمن سنمای انقلاب و دفاع مقدس با همکاری سازمان ها و نهادهای فرهنگی هنری کشور از جمله سازمان بسیج هنرمندان اقدام به برگزاری سیزدهمین جشنواره فیلم مقاومت «انقلاب و دفاع مقدس همزمان با هفته گردامیداشت دفاع مقدس با حضور سینما گران کشور و هنرمندان جهان و کشورهای اسلامی در سطح ملی و بین المللی با موضوعات مقاومت و بیداری اسلامی،وحدت اسلامی و مقابله با اندیشه های تکفیری ها ،مقابله با جنگ نرم شبکه های استکبار ،تروریسم و صهیونیزم بین الملل و ... در گستره منطقه ای و جهانی نموده است.

وی ادامه داد :اکران فیلم های جشنواره همزمان در کشورهای روسیه ،هند،گرجستان ،قزاقستان ،سوریه و فلسطین(غزه) و400 شهر کشور انجام خواهد شد

 علی عشق در پایان گفت:اکران فیلم های جشنواره در شهرستانهای کشور به عهده  بسیج هنرمندان می باشد. در استان سمنان نیز این اکرانها در 5 شهرستان استان توسط شورای برگزاری جشنواره انجام خواهد شد که ریاست این شورا به عهده فرمانده سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان و دبیری آن به عهده کانون بسیج هنرمندان شهرستان می باشد و کلیه موارد تخصصی توسط انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان سمنان پیگیری می شود.

جشنواره فیلم مقاومت


93/6/18::: 1:22 ع
نظر()
  
  

 

جشنواره تئاتر بسیج

 

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان،یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج استان سمنان در روزهای جمعه و شنبه 21 و 22 شهریور در شهرستان دامغان برگزار خواهد شد .

مصطفی باقرآبادی دبیر جشنواره و مسئول انجمن هنرهای نمایشی سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در همین رابطه یادآور شد که در مرحله مقدماتی 28 متن نمایشی از هنرمندان بسیجی استان به دبیرخانه جشنواره ارائه و پس از بازبینی آثار مذکور 6 نمایش در بخش صحنه ای و 2 نمایش در بخش خیابانی به یازدهمین جشنواره تئاتر راه پیدا کردند. جشنواره در تاریخ 21 و 22 شهریور در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان برگزار خواهد شد و لازم به ذکر است که آثار برتر این جشنواره جهت شرکت در جشنواره منطقه ای تئاتر بسیج معرفی خواهند شد.

 


  
  

جشنواره عکس جوان

 

نخستین جشنواره عکس« جوان » استان سمنان با معرفی نفرات برتر به کار خود پایان داد. میثم قدس پور مسوول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان و دبیر اجرایی این جشنواره بااعلام این خبر گفت :« در مراسم اختتامیه که با حضور مسوولان فرهنگی استان در تالارحکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان برگزار گردید با رأی هیئت داوران متشکل از آقایان:استاد سیدعباس میرهاشمی دبیرکل سه دوره جشنواره بین المللی هنرهای تجسمی فجر و مسوول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان کشور، حسن قائدی و یوسف گرامی ، از میان 500اثر رسیده به جشنواره از 70 عکاس ، سه عکاس برتر استان سمنان بدین شرح معرفی شده ومورد تقدیر قرار گرفتند.

مقام اول : محمد نجم از سمنان برنده تندیس جشنواره + لوح سپاس و مبلغ4،000،000 ریال هدیه نقدی

مقام دوم : امیرحسین علیداقی از شاهرود برنده تندیس جشنواره + لوح سپاسو مبلغ 3،000،000 ریال هدیه نقدی

مقام سوم : موسی الرضا رضائیان از شاهرود برنده تندیس جشنواره + لوحسپاس و مبلغ 2،000،000 ریال هدیه نقدی

 همچنین دبیرخانه جشنواره پس از شمارش آراء مردمیاز دو عکاس به شرح ذیل تجلیل بعمل آورد :

محمد همتیان از سمنان برنده تندیس جشنواره+ لوح سپاس و مبلغ1،000،000 ریال هدیه نقدی

مریم رضائیان از شاهرود برنده تندیس جشنواره+ لوح سپاس ومبلغ 1،000،000 ریال هدیه نقدی

همچنین از کلیه عکاسان راه یافته به نمایشگاه عکس «جوان» نیز با اعطاء هدایایی تقدیر شد.

شایان ذکر است که نمایشگاه عکس «جوان» استان سمنان 5   شهریورماه در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان گشایش یافته و به مدت یک هفته تا 11شهریور میزبان علاقمندان و جوانان بود.

سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان ، معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ،  موسسه موج فرهنگ رادر برگزاری نخستین جشنواره عکس جوان استان سمنان یاری رساندند.

 


  
  

سه شنبه 11 شهریور اختتامیه نخستین جشنواره عکس جوان استان سمنان با موضوعیت های جوانان با برگزاری موسسه موج فرهنگ و زیر نظر معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان استان سمنان و با همکاری بسیج هنرمندان استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استانی سمنان  در سالن حکیم الهی فرهنگسرای کومش برگزار شد

 در این مراسم که با حضور مسوولان و عکاسان راه یافته به جشنواره برگزار شد میثم قدس پور  دبیر جشنواره و رییس موسسه موج فرهنگ با تبریک دهه کرامت از فعالیت های موفق این موسسه در زمینه ی برگزاری جشنواره های عکس اعلام کرد .

 موسسه موج فرهنگ از جمله سازمانهای مردم نهاد  در زمینه فرهنگی است که جشنواره مطرح عکس مهر محرم که شش دوره بصورت ملی برگزار شده است از فعالیت های این موسسه است

 مرادی،معاونت جوانان اداره ورزش و جوانان استان سمنان  با تبریک دهه کرامت از فعالیت های فرهنگی انجام شده زیر نظر این معاونت خبر داد و گفت : موسسه موج فرهنگ نخستین جشنواره عکس ورزشی ،جشنواره ملی عکس محرم و جشنواره عکس جوان را  به خوبی برگزار کرده است و امیدواریم که پیشرفت بهتری نیز داشته باشد

  در ادامه با خوانش بیانیه ی هیات داوران متشکل از اساتید عکاسی ایران سید عباس میر هاشمی،یوسف گرامی و حسن قائدی اسامی برگزیدگان این جشنواره اعلام گردید

جشنواره عکس جوان

 برگزیدگان این جشنواره  را بترتیب محمد نجم از شهرستان سمنان،امیر حسین علیداقی از شهرستان شاهرود وموسی الرضا رضاییان از شهرستان شاهرود  تشکیل دادند  و در انتخاب رای مردمی عکس هایی از محمد همتیان از سمنان و خانم مریم رضاییان از شاهرود انتخاب شدند.


  
  

 

سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان سمنان، به میزبانی شاهرود به کار خود خاتمه داد

 

 پیش از ظهر دیروز، در آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت با حضورامیرزارع فرمانده لشکر58 ذوالفقار،سرهنگ عشق مسئول بسیج هنرمندان استان سمنان ،عقیدتی سیاسی لشکر58 ،فرمانده سپاه شاهرودو جمعی از مسئولین استان و شهرستان ،خانواده معظم شهداومادرشهیدهنرمند فیلمسازسیدتقی حسینی که در سالن بهمن شهرستان شاهرود،  برگزار شد، فرمانده سپاه ناحیه شاهرود، با بیان اینکه ذات هنر زیبا است، اظهار کرد: شهدا زیبا هستند و انجام کارهای هنری برای شهدا  نیز زیبا است؛ چرا که خود را وقف هدف والایی که خداوند برای انسان تعیین کرده است، نمودند.

سرهنگ پاسدار عباس مطهری، با اشاره به  سخن حضرت زینب(سلام الله علیها) که می فرمایند"در واقعه کربلا چیزی جز زیبایی ندیدم" بیان کرد: چون امام حسین(علیه السلام) مرگ با عزت را بر زندگی با ذلت ترجیح دادند، عاشورا در نگاه  حضرت زینب (سلام الله علیها) زیبا است و ادامه دادن راه ائمه و شهدا نیز زیبایی است.

جشنواره مقاومت، مسئولیت سنگینی بر دوش متولیان فرهنگی نهاد

محسن امیری، در آئین اختتامیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم  مقاومت با بیان اینکه این جشنواره برای اولین باربصورت استانی در شهرستان شاهرود برگزار شده است، اظهار کرد:  از میان 400شهرستان کشور، شاهرود یکی ازشهرهایی بودکه بیشترین اکران فیلم درآن صورت گرفته است واین مهم باتلاشهای مدیرکانون بسیج هنرمندان شاهرود عباس اعتماد وهمکارانشان بدست آمد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، ابراز داشت: فرهنگ در مسیر تکامل و در شکل گیری، سه شکل به خود دیده است.

وی شکل نخست فرهنگ را از طریق ادبیات شفاهی دانست و  ابراز کرد: آداب و رسوم و عقاید و سنن و ...از طریق خلق اسطوره، نقل سینه به سینه، به نسل های بعدی منتقل شده است.

امیری افزود: در شکل دوم این مسئله، از طریق ادبیات مکتوب  در قالب نگارش روزنامه ها وکتاب ها تکمیل وانتقال فرهنگ  صورت می گیرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود، عنوان کرد: شکل سوم این تکامل  و شکل گیری فرهنگ، از طریق هنرهای تصویری و هنرهای نمایشی خود را بروز و ظهور می دهد.

محسن امیری با اشاره به تاثیر هنر در انسان،  اذعان کرد: ما موظف هستیم برای حفظ، پاسداشت، نشر و ترویج آنچه که به ما رسیده است از قاب تصویر و سینما استفاده کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان تاکید کرد: برگزاری این جشنواره بار مسئولیت سنگینی را بر عهده ما مسئولان خواهد گذاشت.

وی افزود: امیدوارم بتوانیم از این پس در قالب انعقاد تفاهم نامه های مشترک با نهاد های انقلابی و  فرهنگی هنری، دستاوردها و افتخاراتی که در دوران دفاع مقدس نصیب شهرستان شاهرود شده است را در قالب تصویر و فیلم کوتاه ارائه دهیم.

امیری مطرح کرد: امیدوارم با این همکاری و همدلی بتوانیم در جدول چهاردهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت، آثار هنرمندان شهرستان شاهرود را نیز شاهد باشیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود عنوان کرد: من اعلام آمادگی کرده  و دست یاری به سمت مسئولان و متولیان فرهنگ دراز می کنم و امیدوارم بتوانیم با برنامه ریزی شاهد این اتفاق مبارک باشیم.

از استقبال خوب مردم راضی هستیم

دبیر اجرایی جشنواره فیلم مقاومت در استان سمنان، نیز ضمن ابراز رضایت از برگزاری سیزدهمین جشنواره مقاومت در شهرستان شاهرود، در گفتگو با خبرنگارما اذعان کرد: خوشبختانه استقبال خوبی از این رخداد سینمایی در شهرستان شاهرود صورت گرفت.

13 نقاشی از13 هنرمند باموضوع دفاع مقدس ومردم غزه ازبرنامه های جنبی این اختتامیه بود

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، به برگزاری ورکشاپ دفاع مقدس ، نقدفیلم وکارگروه هنری ونمایشگاه 40پوستراز14 هنرمند و13 ونقاشی  از13 هنرمند باموضوع مقاومت وپایداری ومقاومت وپایداری مردم غزه  با حضور مسئول انجمن تجسمی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود در رورودی سالن برگزاری خبر داد.

شایان توجه است، آئین افتتاحیه سیزدهمین جشنواره بین المللی فیلم مقاومت در استان سمنان، دوم مهر ماه به میزبانی شهرستان شاهرود برگزار شد و با اکران و پخش 54فیلم کوتاه،سینمایی، انیمیشن و...در سه سانس صبح ویژه مدارس و عصر و شب ویژه عموم و به صورت رایگان، در تالار بهمن و سالن کانون جوانان بسیح شهرستان شاهرود، میزبان علاقمندان بود.

پیش از ظهر امروز نیز با همت و تلاش هنرمندان بسیجی کانون بسیج هنرمندان شاهرود و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و فرهنگی سپاه ناحیه شاهرود، مراسم اختتامیه این جشنواره با حضور مسئولین استان و شهرستان، و خانواده معظم شهدا و جمعی از هنرمندان و دانش آموزان شاهرودی در تالار بهمن، به کار خود خاتمه داد.

از دیگر برنامه های این مراسم اختتامیه می توان به پرده خوانی، پخش کلیپ، پخش نماهنگ (اثر هنرمند فیلمساز، شهید سید تقی حسینی که اشک های مادر بزرگوار این شهید را بر گونه هایش جاری کردوفضای معنوی خاصی به جلسه بخشید)  اشاره کرد.شایان ذکراست دراین جلسه ازخانواده شهید سیدتقی حسینی هنرمندفیلمسازبعنوان شهید شاخص تجلیل بعمل آمد.

 

 

 


  
  

 

نمایشگاه نخستین جشنواره عکس جوان در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش با حضور مسوولین فرهنگی استان سمنان افتتاح می شود

به مناسبت آغار هفته کرامت و هفته دولت امروز نمایشگاه نخستین جشنواره استانی عکس جوان سمنان با حضور مسوولین و مدیران فرهنگی استان سمنان ساعت 18 در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه که از 5 تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت آثارراه یافته نخستین جشنواره استانی عکس "جوان" سمنان به نمایش گذاشته می شود.

میثم قدس پور مسئول برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس «جوان» استان سمنان با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان این جشنواره 19 خردادماه سالجاری و در روز جوان با موضوع نام های ایام هفته جوان منتشر گردید و بیش از 500 عکس از 70 عکاس در موضوعات؛ امید و آینده‌نگری، جوان، ورزش و سلامت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و مدیریت جهادی، خانواده و سبک زندگی، اخلاق و کرامت انسانی، فرهنگ و هویت ملی و جوان، ولایت و انتظار به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که پس از داوری آثار توسط هیئت داوران تعداد 30 اثر شایسته حضور در نخستین نمایشگاه عکس جوان شناخته شد.

مدیرعامل موسسه موج فرهنگ، هدف از برگزاری جشنواره عکس «جوان» را ایجاد زمینه و بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری برای جوانان استان در راستای نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری و معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان دانست.

قدس پور از همکاری صمیمانه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان ، سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در برگزاری این جشنواره قدردانی نمود.

وی یادآور شد: طی مراسم اختتامیه از منتخبین جشنواره عکس جوان تجلیل بعمل خواهد آمد.

داوری این اثار توسط سید عباس میرهاشمی،یوسف گرامی و حسن قائدی از اساتید عکاسی کشور انجام شد.

 

جشنواره عکس جوان


93/6/5::: 2:0 ع
نظر()
  
  

 

 

 

به همت سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان و سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان و با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان همایش بزرگ بچه های سمنان در حمایت از بچه های غزه با نام شکوفه های خونین در پارک آبشار شهرستان سمنان برگزار گردید


در این همایش که با تابلوهای تولید شده در ورکشاپ دموکراسی اشغال که توسط انجمن های هنر های تجسمی و طراحی و خوش نویسی سازمان بسیبج هنرمندان استان سمنان که در محوطه پارک به نمایش گذاشته شده بود زینت داشت ، ایستگاه نقاشی کودکان با موضوع حمایت از کودکان غزه با حضور تعداد بسیاری از بچه های سمنانی و اساتید رشته هنرهای تجسمی برگزار گردید


در ادامه تئاتری با موضوع عدم توجه مسئولین حقوق بشر به مسئله غزه که به کارگردانی علی اکبر شفائیان تهیه شده بود به اجرا در آمد.


مهمان ویژه و مجری این برنامه سید جواد هاشمی هنرمند شاخص سینما و تلویزیون داستان اشغال فلسطین را با زبانی کودکانه برای بچه ها بیان نمود .


در پایان این همایش تعداد 10 تابلو از تولیدات سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در ورک شاپ دموکراسی اشغال توسط ادارات و سازمان ها خریداری و بنا شد بهای دریافتی تابلوها به مردم غزه اهدا شود .


تقدیم هدایایی توسط بانک مهر اقتصاد به برگزیدگان ایستگاه نقاشی حسن ختام این همایش بود

 


93/6/1::: 3:46 ع
نظر()
  
  


بیانیه هیات داوران چهارمین جشنواره ادبیات داستانی استان سمنان


داستان هدف نیست، بلکه ابزار تبادل تجربیات و وسیله کشف هستی است.نویسنده در خلال داستان می کوشد که خود را باز یابد و از پلکان هستی خویش به سوی تعالی قدم به قدم پیش رود و این مهم در داستانهای ارسالی به چهارمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج استان سمنان به وضوح ملاحظه شد.

نکته برجسته بیشتر این داستانها ارزشمندی محتوای آنها و تازگی ایده های پرداخت شده در متن آثار می باشد. اگرچه تا رسیدن به اوج قله داستان نویسی پویا و هدفمند راه نسبتا زیادی باقی است اما امید می رود که در سایه الطاف الهی و فیوضات حضرت بقیه الله اعظم ارواحنا فداه و تلاش و همت بیشتر نویسندگان در آینده بسیار نزدیک شاهد آثار داستانی برجسته و تاثیرگذار از بسیجیان عزیز استان باشیم.

پس از بررسی و تبادل نظر در خصوص آثار و نمرات ، هیات داوران چهارمین جشنواره ادبیات داستانی استان سمنان تصمیمات ذیل اتخاذ شد:

الف. در بخش بزرگسال به ترتیب افراد ذیل رتبه های یک تا شش را کسب نمودند:

1- داستان مریم ها به نویسندگی مهدی زارع/رتبه اول( لوح تقدیر به همراه مبلغ سه میلیون ریال)

2- داستان عصا برای دختری که می لنگید به نویسندگی خانم عشرت سادات میر حسینی/رتبه دوم( لوح تقدیر به همراه مبلغ دو میلیون و پانصد هزارریال)

3- داستان پابرهنه به نویسندگی خانم ملیحه ذوالفقاریان/رتبه سوم(لوح تقدیر به همراه مبلغ دو میلیون هزار ریال)

4-داستان گل های نرگس به نویسندگی خانم طیبه جعفری/شایسته تقدیر(لوح تقدیر به همراه مبلغ صد میلیون هزار ریال)

5- داستان پسر دور مادر می چرخد به نویسندگی خانم فاطمه روحی/شایسته تقدیر(لوح تقدیر به همراه مبلغ صد میلیون هزار ریال)


6- داستان لبخند ناتمام به نویسندگی خانم مرضیه علی محمدی/شایسته تقدیر(لوح تقدیر به همراه مبلغ صد میلیون هزار ریال)

الف. در بخش جوان به ترتیب افراد ذیل رتبه های یک تا پنج را کسب نمودند:

1- داستان می زنمت به نویسندگی آقای هادی جعفری/رتبه اول

2-داستان دو تا گیس قرمز، آویزان به نویسندگی خانم فرزانه غلامی/رتبه دوم( لوح تقدیر به همراه مبلغ دو میلیون و پانصد هزارریال)

3- داستان سال ها دور از زندگی به نویسندگی حسن جعفری/رتبه سوم(لوح تقدیر به همراه مبلغ دویست هزار ریال)

4-داستان پلاک سی به نویسندگی مجتبی نیک سرشت/شایسته تقدیر(لوح تقدیر به همراه مبلغ صد میلیون هزار ریال)

5-داستان آخرین انار به نویسندگی الهام میرآخورلو /شایسته تقدیر(لوح تقدیر به همراه مبلغ صد میلیون هزار ریال)


حسینعلی جعفری ، عماد عبادی ، امیدکوره چی

 


93/6/1::: 3:41 ع
نظر()
  
  

 

 

جشنواره ادبیات داستانی بسیج

 

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان سمنان استان سمنان

جشنواره ادبیات داستانی بسیج با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان چهارمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان سمنان با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این مراسم که در مجتمع فرهنگی هنری نیستان شهرستان مهدیشهر و به میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان مهدیشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر و با مشارکت اداره کل حوزه هنری استان سمنان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان برگزار گردید و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و برخی از مسئولین ادارات فرهنگی هنری استان و شرکت کنندگان در جشنواره در آن حضور داشتند پس از قرائت و تلاوت قرآن مجید علی عشق مسئول سازمان بسیج هنرمندان به ایراد بیاناتی پرداخت .

علی عشق در سخنان خود گفت: پیش بینی ما از نتیجه  واگذار کردن کار به جوانان متخص و متعهد به واقعیت پیوست  و این برنامه باشکوه را مدیون همین نوع نگاه هستیم.وی ادامه داد :ما در بسیج هنرمندان به دنبال بالا بردن سطح تخصص هنرمندان متعهد هستیم .همچنین وی به احراز مقام اول کلیپ در جشنواره سراسری فیلم بسیج در سال92 اشاره نمود و ادامه داد:  مطمئنیم که با این نگرش در آینده نه چندان دور شاهد درخشش هنرمندان این استان در عرصه های بین المللی خواهیم بود. همچنان که هم اکنون شاهد حضور درخشان وفتح قله ها در عرصه های ملی توسط جوانان این استان هستیم.

همچنین در ادامه ی  این مراسم سوقندی مدیرکل محترم  فرهنگ و ارشاد استان سمنان طی بیاناتی التزام هنرمندان متعهد به تخصص های لازمه را برای شرکت کنندگان در جشنواره مطرح و نسبت به آن تاکید داشتند.

در پایان با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط حسینعلی جعفری یکی از داوران این جشنواره  از برگزیدگان جشنواره بوسیله لوح و هدایای نقدی  تقدیر به عمل آمد. 


  
  

کارگاه نقد آثار رسیده به دبیرخانه چهارمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج استان سمنان :

با حضور داوران جشنواره آقایان امید کوره چی و حسینعلی جعفری

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان کارگاه نقد آثار رسیده به دبیرخانه  جشنواره ادبیات داستانی بسیج  با حضور جناب آقای امید کوره چی و حسینعلی جعفری در مجتمع فرهنگی هنری نیستان شهرستان مهدیشهر برگزار گردید

در کارگاه تعدادی از شرکت کنندگان در جشنواره آثار ارسالی خود را قرائت نموده سایر شرکت کنندگان و اساتید حاضر در کارگاه آثار را مورد نقد و بررسی و نقاط ضعف و قوت آثار را بیان و نظام امتیاز دهی را تشریح و توجیه نمودند .همچنین در این کارگاه  تکنیک ها و راهکارهای مناسب برای غنی شدن آثار توسط اساتید تبیین شد.

 

کارگاه نقد آثار


  
  
<      1   2   3      >