سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اندکى که با آن بپایى به از بسیارى که از آن دلگیر آیى . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :39
بازدید دیروز :9
کل بازدید :235198
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/8
12:19 ع
مرداد 93 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

ورکشاپ دموکراسی اشغال

 

 

با حضور مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان؛  

افتتاح نمایشگاه هنرهای تجسمی دموکراسی اشغال 

نمایشگاه هنرهای تجسمی که چندی پیش با گردهمایی هنرمندان بصورت ورکشاپ آثاری خلق شده بود با حضور برخی مدیران استانی افتتاح گردید .

نمایشگاه هنرهای تجسمی با حضور  مدیر کل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، مدیر کل بنیاد شهید استان سمنان و مدیر کل فرهنگ و ارشاد شهرستان سمنان نمایشگاه "دموکراسی اشغال" درگالری فرهنگ و هنر فرهنگسری کومش سمنان افتتاح شد . 


در این مراسم مسئولین فرهنگی بنیاد شهید و شهرداری سمنان نیز حضور داشتند و از این نمایشگاه  که شامل نفاشی،گرافیک،پوستر و خوشنویسی بود دیدن نمودند.


همچنین بعد از افتتاح نمایشگاه در مراسمی با حضورسوقندی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی  استان سمنان از هنرمندانی که با خلق اثارشان از مردم غزه اینگونه حمایت کردند تقدیر و تشکر به عمل آمد . 


این نمایشگاه که زیر نظر بسیج هنرمندان استان سمنان و با برگزاری انجمن های گرافیک ،تجسمی و خوشنویسان بسیج هنرمندان  ایجاد شد به مدت یک هفته در گالری فرهنگ و هنر فرهنگسرای کومش سمنان پا برجاست و بعد از ان در مراسمی که شهرداری سمنان برگزار خواهد کرد این آثار هنری به نفع مردم غزه فروخته خواهد شد . 


لازم به ذکر است که برخی از آثار هنری در همان افتتاح نمایشگاه توسط برخی ارگان های دولتی خریداری شد.  

 


93/5/28::: 7:16 ع
نظر()
  
  

 

جشنواره ادبیات داستانی بسیج

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج همراه با کارگاه تبدیل خاطرات شهدا به داستان با حضور استاد مجید قیصری  و معرفی نفرات برگزیده

 

 

مکان : مهدیشهر، مجتمع فرهنگی هنری نیستان (اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر)

زمان:29 مردادماه 1393

1- کارگاه تبدیل خاطرات شهدا به داستان با حضور مجید قیصری : ساعت 10:00 الی 12:00

2- کارگاه تبدیل خاطرات شهدا به داستان با حضور مجید قیصری : ساعت 15:00 الی 18:00

3- آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج: ساعت 18:00 الی 20:00

 

 


93/5/27::: 1:55 ع
نظر()
  
  

 

 

چهارمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج

نویسندگان استان سمنان از چهارمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج با ارسال 54اثر استقبال کردند .

به گزارش خبرگزاری بسیج هنرمندان استان سمنان، بر اساس گزارش دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج، 37 اثر در رده سنی بزرگسال و 17 اثر در رده سنی جوان به دبیرخانه چهارمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج رسیده است .

از این تعداد 10 نفر از آقایان و 21 نفر از خانمها، 19 نفر در رده سنی بزرگسال و 12 نفر نیز در رده سنی جوان قرار دارند.

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره استانی ادبیات داستانی بسیج در فرهنگسرای نیستان شهرستان مهدیشهر برگزار شد.

در اختتامیه این جشنواره کارگاه آموزشی تبدیل خاطرات شهدا به داستان نیز توسط استاد و نویسنده برجسته مجید قیصری در این فرهنگسرا برگزار می شود.

 


93/5/23::: 12:32 ع
نظر()
  
  

 

دجال واره

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ،با همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان سمنان دومین نشست نهضت روشنگری  (دجال واره) پیرامون موضوعات ذیل برگزار می گردد:

-آسیب ها و مضرات ماهواره و رسانه های صهیونیزم

-شیوه های القاء و اقناع مخاطبان

- جابجایی نیازهای کاذب به جای نیازهای راستین جامعه

-اهداف صهیونیزم بین المللی در استفاده از شبکه های رسانه ای

-اهمیت و جایگاه کانون خانواده در اسلام

-اهمیت و جایگاه خانواده در ثبات آرامش جامعه

زمان:چهارشنبه 29/05/1393 ساعت 18 الی 19:30

مکان: مجنمع فرهنگی هنری کومش -تالار حکیم الهی


93/5/22::: 10:8 ص
نظر()
  
  

ورکشاپ دموکراسی اشغال

به همت انجمن های هنرهای تجسمی ،گرافیک و خوشنویسان بسیج هنرمندان استان سمنان برگزار می گردد:ورکشاپ و نمایشگاه دموکراسی اشغال

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ورکشاب دموکراسی اشغال به همت انجمن های هنرهای تجسمی ،گرافیک و خوشنویسان بسیج هنرمندان استان سمنان و با مشارکت و همراهی صمیمانه ادارات و ارگانهای فرهنگی هنری استان برگزار می شود.این ورکشاپ با حضور جمعی از هنرمندان رشته های نقاشی ،گرافیک و خوشنویسی و در حمایت از مردم مظلوم غزه روز چهارشنبه 22  مرداد از ساعت 8 صبح در گالری فرهنگ و هنر سمنان(فرهنگسرای کومش) آغار به کار نموده و تا ساعت 20 ادامه دارد و هنرمندان در این کارگاه به خلق آثار هنری با موضوع دموکراسی اشغال می پردازند .

 همچنین مراسم افتتاحیه نمایشگاه آثار خلق شده در این کارگاه در روز یکشنبه 26 مرداد در همان مکان برگزار خواهد شد.


93/5/22::: 9:38 ص
نظر()
  
  

 

 

شباب


اعلام رضایت از رتبه شایسته سایت عملکردی شباب سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان

مسئول محترم قرارگاه شباب سپاه قائم(عج) استان سمنان در جلسه ای از عملکرد موفق سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در بروز رسانی سایت عملکردی شباب  آن سازمان تقدیر و تشکر کرد.در این جلسه سایت www.s-semnan.honar.bsj    به عنوان سایت موفق و دارای قابلیت الگودهی برای سایر سایتها دانست .سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از ابراز لطف مسئول محترم قرارگاه شباب سپاه قائم(عج) استان سمنان سپاسگزاری به عمل می آورد و اعلام می دارد که  در استفاده بهینه از این ظرفیت ارزشمند که در ظل توجهات ارزشمند فرمانده محترم سازمان بسیج مستضعفین  به موضوع رسانه به وجود آمده است بیشترین اهتمام را خواهد ورزید.

همچنین این سازمان بر خود لازم می داند زحمات بسیجی ارجمند مسئول سایت شباب بسیج هنرمندان استان سمنان را ارج نهاده برای ایشان آرزوی توفیق روزافزون از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان

 


93/5/15::: 12:36 ع
نظر()
  
  

ان وعدالله الحق

کودک کش ! مرگت باد

ما هنرمندان بسیجی و بسیجیان هنرمند استان سمنان

رژیم کودک کش اسرائیل را محکوم می کنیم

و بر اساس وعده الهی

به مظلومان غزه می گوییم

ونرید ان نمن علی الذین استظعفوا فی الارض و نجعلهم ائمه و نجعلهم الوارثین

دیدید که چه زود شاهد تحقق وعده الهی و نصرت حضرت حق گشتید

اگر چه هنوز دلهای شما از داغ کودکان و زنان سرزمینتان در سوز و گداز است

اما . . .

فرار مفتضحانه ماشین جنگی ارتش وحشی صهیونیستها

کوچکترین پاداشی است که به موجب صبر و استقامتتان دریافت نمودید .

پس مقاومت کنید و از حق دست بر ندارید که پیروزید

 

 


93/5/14::: 9:3 ع
نظر()
  
  

دجال واره

 

بسمه تعالی

سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان برگزار می نماید

جشنواره فرهنگی ادبی هنری دجال واره

در رشته های مختلف :

شعر*قطعه ادبی*داستان کوتاه کوتاه*عکس*نقاشی*تصویرسازی*پوستر*کاریکاتور* نگارگری*تذهیب*تشعیر*معرق*منبت*سفال*قلم زنی*گرافیک*

حجم سازی*گرافیک *تئاتر*فیلم کوتاه*سرود و آهنگ های انقلابی* انیمیشن*خوشنویسی

جوایز :

رتبه های اول هر رشته :3000000ریال

رتبه های دوم هررشته 2000000ریال

رتبه های سوم هر رشته 1000000ریال

محل ارسال آثار:

*سمنان – میدان کوثر-خیابانت شهید مصطفی خمینی-خیابان بهشت-جنب بنیاد مسکن شهرستان سمنان – ساختمان شهید خالصی – طبقه سوم – سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان تلفن : 33441646-023

نشانی اینترنتی : semnanhinar@chmail.ir 

*کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های گرمسار-سمنان – مهدی شهر- دامغان – شاهرود

* ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستاان های استان سمنان

مهلت ارسال آثار:30آذر1393

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد


93/5/11::: 2:0 ع
نظر()
  
  

روز جهانی قدس


بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان بمناسبت روز قدس

بسم رب الشهداء الصدیقین

حکم روح الله را هر ساله اجرا میکنیم ********* ما حصار قدس را باخونمان وا میکنیم

روز 16 مرداد سال 1358 مصادف با سیزدهم رمضان 1399 بود، کمتر از یک سال از پیروزی انقلاب اسلامی می گذشت و اخباری مبنی بر شروع دور تازه‌ای از جنایات بی‌رحمانه رژیم اشغالگر صهیونیستی در بمباران جنوب لبنان به گوش می رسید. حضرت امام خمینی ره پیام تاریخی خود را صادر فرمودند:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

من در طی سالیان دراز،‌خطر اسرائیل غاصب را گوشزد مسلمین نمودم، که اکنون این روزها به حملات وحشیانة خود به برادران و خواهران فلسطینی شدت بخشیده است، و به ویژه در جنوب لبنان به قصد نابودی مبارزان فلسطینی، پیاپی خانه و کاشانة ایشان را بمباران می‌کند.

من از عموم مسلمانان جهان و دولتهای اسلامی می‌خواهم که برای کوتاه کردن دست این غاصب و پشتیبانان آن به هم بپیوندند و جمیع مسلمانان جهان را دعوت می‌کنم آخرین جمعة ماه مبارک رمضان را که از ایام قدر است، و می‌تواند تعیین کنندة سرنوشت مردم فلسطین نیز باشد، به عنوان «روز قدس» انتخاب، و طی مراسمی همبستگی بین‌المللی مسلمانان را در حمایت از حقوق قانونی مردم مسلمان اعلام نمایند. از خداوند متعال پیروزی مسلمانان را بر اهل کفر خواستارم. والسلام علیکم و رحمة‌الله و برکاته. روح‌الله الموسوی الخمینی

حضرت امام خمینی (ره) در سال هزار و سیصد و پنجاه و هشت پس از تعیین آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به عنوان روز جهانی قدس اینچنین فرمودند : "روز قدس " یک روز جهانی است ، روزی است که باید تمام مستضعفین را از چنگال مستکبرین بیرون بیاوریم ،  روزی است که باید جامعه مسلمین همه اظهار وجود بکنند و هشدار بدهند به ابرقدرتها و به این تفاله‌هایی که مانده است از آنها ، چه در ایران و چه در سایر جاها سالها پیش هم وقتى سران دول عربى و اجنبى در شرم الشیخ مصر گرد هم آمدند تا به مشروعیت رژیم غاصب صهیونیستى راى بدهند ، تنها یک بزرگ مرد مقابل این خواسته مقتدرانه ایستاد و دست رد به سینه استکبار و مستکبرین زد ، خمینى کبیر ( ره ) آن روزى که آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان را به نام روز قدس سند زد خوب میدانست که غنیمتى را براى آیندگان به یادگار گذاشته است که تا سالهاى بسیار دور سرآغاز هزاران انتفاضه در سرتاسر جهان هستى خواهد شد و آزادگان عالم هر ساله و در آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان این دعوت حقانى را لبیک خواهند گفت و نداى الموت لأسرایل و القدس لنا دلهاى مستکبرین را خواهد لرزاند .

برادران و خواهران عزیز ، دنیا تشنه شنیدن حقیقت است ، واقعا چه حقیقتى روشنتر از اینکه

إِنَّ الَّذِین قَالُوا رَبُّنَا اللَّهُ ثُمّ اسْتَقَامُوا تَتَنَـزَّلُ عَلَیْهِمُ الْمَلائِکَةُ أَلاتَخَافُوا وَلا تَحْزَنُوا وَأَبْشِرُوا بِالْجَنَّةِ الَّتِی کُنْتُمْ تُوعَدُونَ بشارت خداوند متعال براى آنهایى که در مقابل ظلم و جور حاکمان و مستکبران ایستاده اند بسیار روشن و امیده دهنده است ، باید ایستاد. حتی نه مانند سالهای گذشته ، بلکه عظیم تر و باشکوه تر از قبل روز قدس را گرامى بداریم ، ما همگى هنرمندان بسیجی و بسیجیان هنرمند استان سمنان از پیر و جوان و از زن و مرد در این واقعه عظیم  شرکت خواهیم کرد و پشت همه بد خواهان را بار دیگر به زمین خواهیم زد ، شانه به شانه در خیابان ها

همچنین سازمان بسیج هنرمندان کشور با صدور بیانیه ای ضمن دعوت از عموم هنرمندان برای شرکت در مراسم راهپیمایی یوم الله روزجهانی قدس اعلام کرد: هنرمندان کشور، همگام با سایر اقشار کشور عزیزمان و سایر بلاد اسلامی، ضمن دعوت از همه ی مردم و به ویژه هنرمندان برای مشارکت همه جانبه در راهپیمایی روز قدس، انتظار دارد دست های به هم پیوسته هنرمندان عزیز این رمز و بوم بتواند گامی برای حمایت همه جانبه از مقاومت اسلامی برداشته و زمینه ساز وحدت بین مسلمین شوند.

در ادامه این بیانیه آمده است: بار دیگر، تجلی اعظم شب قدر امت اسلامی در طلیعه ی مقدس روز قدس، روایتی ارزنده از اراده ای است که در راه خداوند ،قصد تحول و تغییر حال امت رسول ختمی مرتب (ص) به سمت اهداف و آرمان های متعالی را دارد.روزی که یاد آور مقاومتی مقدس و اهمیت  وحدت و یگانگی است و به عنوان نقطه ی عطفی ماندگار ، نوروز اسلام گرایی عملی و آزادی خواهی ژرف برای امت واحده و به عنوان یک  درس بزرگ انسانیت ، هنگامه ی آزمون فطرت و حریت بشری است.

در پایان بیانیه هنرمندان بسیجی عنوان شده است: روز قدس فرا می رسد تا دستان توانا و حنجره های گویای مسلمانان در این روزها که به خاطر عداوت دشمن به تلخی تفرقه آمیخته است؛ بار دیگر متوجه دشمن اصلی خود شود و دسیسه های اسرائیل جنایت کار برای تضعیف و اضمحلال مقاومت، رنگ ببازد.مقاومتی که امروز نه تنها در مصاف  مکتب لعین صهیون، بلکه در نبردی ناجوانمردانه مورد حمله ی ارتجاع و تفرقه قرار دارد و دشمن بشریت این بار برای نجات خود، جنود کور دلی و سفاهت فکری را به میدان نبرد مقاومت فرستاده است.

سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان

 

 



  
  

 

قدس پاره تن اسلام

القدس لنا 

 


93/5/2::: 12:0 ع
نظر()