سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و مردى را دید که براى زیان دشمن خویش مى‏کوشید و به خود زیان مى‏رسانید بدو فرمود : ] تو کسى را مانى که به خود نیزه‏اى فرو برد تا آن را که پس وى سوار است بکشد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :67
بازدید دیروز :9
کل بازدید :235226
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/8
3:40 ع
اردیبهشت 95 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان از تولید  اثر موسیقی با موضوع شهدای مدافع حرم در سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان خبر داد .

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت: این اثر موسیقی با نام شور حرم در راستای تکریم مقام والای  شهدای مدافع حرم و با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت توسط خواننده متعهد و جوان استان «هادی قادری» و نوای گرم مداح اهل بیت «حاج مهدی فاطمی نیا »در سازمان  بسیج هنرمندان استان تولید گردیده است .


95/2/13::: 8:41 ص
نظر()
  
  

محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از چاپ کتاب «آواز های سرخ » در سال 1395خبر داد.

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان گفت : کتاب «آواز های سرخ » شامل مجموعه آثار منتخب کارگاه های چهارگانه جشنواره شعر بسیج هنرمندان در سال 94 می باشد که به همت انجمن شعر بسیج هنرمندان استان به چاپ خواهد رسید  .

کتاب «آواز های سرخ » در 4 فصل «کارگاه شعر عاشقانه و عارفانه»، «کارگاه شعر کودک و نوجوان» ،«کارگاه شعر آئینی» و «کارگاه شعر انقلاب » تدوین خواهد شد.


  
  

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ،اولین جلسه شورای همفکری سازمان بسیج هنرمندان استان برگزار گردید.

در ابتدا  این جلسه محمود احمدی سرپرست بسیج هنرمندان استان به ارائه گزارشی  از اقدامات این شورا  در سال 94 پرداخته و در  ادامه برنامه  ها سال  95 این شورا را تشریح نمودند.

در ادامه جلسه  اعضای حاضر در جلسه نظرات و پیشنهادات خود را خصوص برنامه ها  سال 95 این شورا بیان نمودند و  جلسه با جمع بندی مباحث ، ایراد سخنرانی توسط رئیس شورا همفکری سازمان و اهدای لوح تقدیر و تشکر از زحمات مسئول سابق سازمان علی عشق به پایان رسید.

رئیس شورای همفکری سازمان بسیج هنرمندان استان ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد شهید علامه مطهری گفت : ما گرفتار یک دور شده ایم ، گرفتار یک تکرار شده ایم و اگر بخواهیم اتفاقی جدید رخ دهد با از این دور خارج شویم . ما اینجا جمع نشده ایم که مشکلات مربوط به حوزه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری را حل نماییم ، ما اینجا جمع شده ایم برای اینکه از ظرفیت و تفکری به نام بسیج  برای حل مسائل و مشکلات  جامعه بهره گیری نمائیم یعنی اینکه خلاء هایی که در سازمان ها و دستگاه های دیگر فرهنگی هنری  وجود دارد پوشش بدهیم.  

در پایان محمدرضا سوقندی گفت: کارهایی را که دیگران انجام می دهند بسیج دیگر آن را نباید انجام دهد ،کارهایی که روی زمین مانده  به عهده بسیج است.