سفارش تبلیغ
صبا ویژن
گفتار حکیمان اگر درست باشد درمان است ، و اگر نادرست بود درد تن و جان . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :56
بازدید دیروز :9
کل بازدید :235215
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/8
2:26 ع
آبان 92 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

بسم الله الرحمن الرحیم

 

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان به مناسبت  13 آبان سالروز انقلاب دوم ، تسخیر لانه جاسوسی امریکا و روز مبارزه با استکبار جهانی سال 1392

ما مخالف با حرکت های صحیح و منطقی دیپلماسی هم نیستیم  . چه در عالم دیپلماسی چه در عالم سیاست های داخلی . بنده معتقد به همان چیزی هستم که سالها پیش اسم گذاری شد « نرمش قهرمانانه» . نرمش در یک جاهایی بسیار لازم است ؛ بسیار خوب است ؛  عیبی ندارد ؛ اما این کشتی گیری که دارد با حریف خودش کشتی می گیرد ، و یک جاهایی به دلیل فنی نرمش نشان می دهد ، فراموش نکند که طرفش کیست ؛ فراموش نکند که مشغول چه کاری است ؛ این شرط اصلی است ؛ بفهمند که دارند چکار می کنند ؛ بدانند که با چه کسی مواجهند ؛ با چه کسی طرفند . مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

«وما رمیت اذ رمیت و لکن الله رمی»

و در اصل تیری که شلیک کردی را تو شلیک نکردی بلکه این خداوند بود که آن تیر را شلیک کرد .

ای امام بزرگوار این تونبودی که امریکا را شیطان بزرگ نامیدی ؛ بلکه خداوند بود که این فریاد را ازحلقوم توبه گوش جهانیان رسانید .

و امروز همه ی دنیا حقانیت ملت عزیز ایران اسلامی را در باور خود جای داده اند و فریاد مظلومیتش را تکرار می کنند .

 امروز حتی هم پیمانان و شرکای جنایات آمریکا از شیطنت های آن شیطان بزرگ در امان نیستند .

هیأت دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران با پیروی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت (مد ظله العالی ) مبتنی بر نرمش قهرمانانه در کمال صداقت و شفافیت در سازمان ملل متحد حاضر شده ، و مواضع صریح ملت انقلابی ایران اسلامی را  که همانا آمادگی کامل برای ارتباط دیپلما تیک بر مبنای احترام متقابل به حقوق حقه ی ملتها از جمله رعایت حقوق مسلم این ملت غیور در زمینه فعالیت های صلح آمیز هسته ای  است را به گوش جهانیان رساند .

به تأسی از امام بزرگوارمان در اوج انقلاب اسلامی ؛ که به امت انقلابی مان فرمان داد تا به ارتشیانی که در مقابل صفوف انقلابیون می ایستند بجای گلوله های آتشین خشم و کینه  حکومت امریکایی محمد رضا ، شاه خونخوار پهلوی گل های مهر و محبت هدیه کنید .

همینکه گلهای محبت آمیز اسلام لوله های مسلسلها را فتح کرد دلهای  حلال زادگان و « حر سیرتان » ارتشی با احیای عشقی که به اسلام و امام و مردم در سینه ها داشتند به گلستان عشق بدل شد ؛  و آنان نیز خود به صفوف انقلاب  اسلامی پیوستند .

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران که با حماسه سیاسی این امت قهرمان و حماسه ساز ، سکان هدایت قوه ی مجریه را در دست امانت دار خود گرفت ، با تأسی از آن امام محبت سرشت در سخنانش از صلح در مقابل جنگ فریاد زد .

اما چه می شود کرد ، وقتی حرامزادگان و ددمنشان امریکایی اهدای گلهای صلح و دوستی را با تهدید به گلوله پاسخ می دهند .

خداوندا تو شاهد باش که این بار نیز همانند صدر اسلام دشمنان قسم خورده ات  ما را خوار و زبون می خواهند و  این بار هم ناچار در انتخاب یکی از دو گزینه عزت و ذلت قرار داده اند . مانیز  در آستانه ماه محرم الحرام این ماه انتخاب عزت و سرافرازی در مقابل ذلت و خواری ، همانند مولا و مقتدای خود حضرت امام حسین ابن علی (ع) در روز عاشورا فریاد می زنیم :

هیهات منا الذله

و این بار نیز با فریاد کوبنده

مرگ بر آمریکا

حقانیت خود را به گوش جهانیان می رسانیم .

به فرمایش امام راحل (ره) شهادت هنرمردان خدا ست .

ما هنرمندان بسیجی و بسیبجیان هنرمند نیز با الگو گیری از شهدای عزیز این هنرمندان حقیقی و شهدای هنرمند تاریخ اعلام می داریم :

ما از دولت یازدهم که برآمده از متن ملت عزیز ایران و میوه شیرین حماسه سیاسی امت انقلابی ایران اسلامی است و اقدامات دیپلماتیکی که بر مبنای نرمش قهرمانانه است حمایت کامل می نماییم .

ما از حقوق مسلم کشور و مردم غیورمان دفاع می کنیم و در مقابل همه ی گزینه های دشمن از جمله گزینه نظامی تا آخرین نفس و تا آخرین قطره خون آمادگی کامل داریم .

ما بسیجیان هنرمند و هنرمندان بسیجی به دشمنان می گوییم امروز روز فتح مکه است  ؛ بنابراین اگر به فریاد صلح خواهی ملت بزرگ ایران  اسلامی پاسخی جز صلح و دوستی بدهید دیری نخواهد پایید که در کاخ های  مجلل خود که پایه های آن بر دوش ستمدیدگان تاریخ استوار است در باتلاقی از ذلت و خواری فرو خواهید رفت .

اعوذ بالله من الشیطان الرجیم

بسم الله الرحمن الرحیم

اذا جاء نصر الله و الفتح * و رأیت الناس یدخلون فی دین الله افواجا *

فسبح بحمد ربک و استغفره انه کان توابا *

صدق الله العلی العظیم

سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان

 


92/8/12::: 12:14 ع
نظر()