سفارش تبلیغ
صبا ویژن
شیفته دانش داناترین مردم است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :9
کل بازدید :235180
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/8
9:57 ص
دی 94 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

شیخ نمر

باسمه تعالی

بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در محکومیت اعدام آیت الله  نِمِر

خبر شهادت آیت الله نِمِر باقرالنِمِر روحانی برجسته عربستان موجبات تأسف و اندوه فراوان مسلمانان و آزادیخواهان جهان را به دنبال داشت ، رژیم آل سعود با اجرای حکم اعدام این عالم فقید ، کارنامه سیاه خود را سیاه تر نموده و خشم مسلمانان را برانگیخت، اقدام خباثت آمیز و جنایتکارانه رژیم آل سعود بخشی از یک توطئه صهیونیستی برای تشدید تفرقه بین امت اسلامی و اختلاف بین شیعیان و اهل تسنن است که به فضل الهی و برکت خون های پاک و مطهر شهیدان از جمله این شهید عزیز ، ناکام خواهد ماند ؛ بی تردید خون به ناحق ریخته این روحانی صالح و مجاهد دامن رژیم ددمنش آل سعود را خواهد گرفت که این وعده الهی است و در آن تخلفی نیست.

به راستی گناه آیت الله شیخ نِمِر چه بود ؟ به کدامین گناه کشته شد ؟

از نگاه آل سعود ، حمایت از مردم مظلوم بحرین ، تبعیت از ولایت فقیه و حق حیات شیعیانِ عربستان ، جرم است .آیا معنی حقوق بشر و آزادی بیان این است ؟

سازمان ها و کشورهای به اصطلاح مدعی حقوق بشر نسبت به این اقدام ددمنشانه و قرون وسطایی رژیم تروریست پرور آل سعود و نقض آشکار حقوق بشر و آزادی بیان چه موضعی خواهند گرفت ؟

بی تردید راه شیخ نِمِر ها بی رهرو  نخواهد ماند و از هر قطره خون این شهید صدها نِمِر متولد خواهد شد که بنیان ظلم و بیداد ظالمان زمان را از بیخ و بن برخواهد کند .

ما هنرمندان متعهد و بسیجی استان سمنان ضمن محکومیت قاطعانه این اقدام غیر انسانی آل سعود و ابراز نفرت و انزجار از  این اقدام خطرناک ، از آزادیخواهان جهان و مردم مسلمان به ویژه شیعیان مظلوم عربستان می خواهیم ضمن محکوم کردن شدید این اقدام ،اعتراض خود را به سازمان ها و نهادهای بین المللی اعلام نمایند.

از تمامی دولت های مسلمان و غیرمسلمان می خواهیم که نسبت به این اقدام بی تفاوت نبوده و اعتراض خود را به رژیم آل سعود اعلام نمایند.

از دولت جمهوری اسلامی ایران درخواست داریم که ضمن اعتراض شدید نسبت به اقدام وقیحانه رژیم آل سعود از تمامی ظرفیت جهان اسلام جهت محکوم نمودن این توطئه استفاده نماید.

 


94/10/14::: 1:0 ع
نظر()
  
  

باسمه تعالی

بیانیه بسیج هنرمندان استان سمنان به مناسبت سالروز حماسه 9 دی

 

نهم دیماه سال 1388 نقطه عطفی در تاریخ سی و هفت ساله انقلاب اسلامی ایران بود تا برای چندمین بار به جهانیان ثابت شود این نظام تا چه حد از استحکام برخوردار است .نهم دیماه روز تجدید میثاق ملت با امام و ولایت بود و روز تجلی رابطه ی امام و امت تا همگان بدانند که رابطه امت با ولایت چه قدرتی دارد و روز تبلور حکومت مردم سالاری دینی . در 9 دی، مردم بیزاری و انزجار خود را از فتنه گران که گستاخانه در برابر رأی و اراده ملت و جمهوریت نظام ایستاده بودند ابراز نموده و نفرت خود را از قانون شکنان و هتاکان عاشورای حسینی نشان دادند . 9 دی روز بروز و ظهور عینی وحدت جامعه ی اسلامی بوده و روز حضور همه ی دلسوزان و دلبستگان نظام و انقلاب و اصل ولایت فقیه از همه طیف ها و اقشار جامعه بود ،لذا ما هنرمندان بسیجی استان سمنان همگام با سایر آحاد ملت ضمن گرامیداشت سالروز این حماس? بزرگ و به یادماندنی و تجدید پیمان با مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) و تاکید بر آرمان های بلند امام راحل (ره) و شهدای گرانقدر حمایت و همراهی خود را از این حرکت تاریخی و ماندگار اعلام داشته و در آستانه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری به تمامی گروه های سیاسی اعلام می کنیم  که اولا احترام به رای ملت ، احترام به قانون  و سایر منویات مقام عظمای ولایت امام خامنه ای (مد ظله العالی) از اولویت های ماست و هم دلی و هم زبانی ملت و دولت بر سر این شاخص ها که از مطالبات به حق این امت می باشد وجه تمایز از اصحاب فتنه می باشد. ثانیا فتنه 88 قطعا خط قرمز نظام و مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) بوده و به عنوان آن که ظلم بزرگی علیه انقلاب و مردم روا داشته اند ، راه خود را از مسیر نظام جدا کرده و نمی توانند مورد اطمینان مردم در سپردن مسئولیت ها قرار گیرند. ثالثا تمامی گروه های سیاسی مطالبه مقام معظم رهبری امام خامنه ای (مد ظله العالی) را که مشارکت و حضور حداکثری می باشد سر لوح? خود قرار داده و نسبت به این مطالبه و در چارچوب قانون تلاش و فعالیت می نمایند.