سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون خبر کشته شدن محمد پسر ابو بکر بدو رسید فرمود : ] اندوه ما بدو همچند شادمانى آنهاست ، جز که از آنان دشمنى کاست و از کنار ما دوستى برخاست . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :40
بازدید دیروز :9
کل بازدید :235199
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/8
12:30 ع
بهمن 93 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

زمستان است ...

هوا ...

سوز دارد...

کاش ببارد...

شاید از سوزش کم شود...

سرما تا مغز استخوان نفوذ می کند...

نمی دانم ...

شاید...

اگر آتشی بود ...

دستم اینقدر یخ نمی زد...

این جیب های پاره پوره هم که ...

اتوبوس هم که چقدر دیرکرد ...

شاید اصلا نمی خواهد بیاید...

یعنی ممکن است ایستگاه عوض شده باشد؟...

فکر نکنم...

من که هر روز از همین مسیر میایم و در همین ایستگاه می ایستم...

البته خوب...

هر روز هم که پیاده می مانم...

خوب ...

این یعنی چه؟

یعنی یا مسیر را اشتباه میآیم و یا ...

نگاه کن ...

اتوبوس ...

آمد...

ببینم اتوبوس ماست؟

بله خودش است ...

پس چرا سرعتش را کم نمی کند؟

ا ا ا ...

چه سرعتی دارد...

اصلا مرا نمی بیند...

آهای ...

وایستا...

صبر کن من هم سوار شوم...

رفت...

پس چرا نایستاد؟

شاید مرا ندید...

نه...

مگر می شود؟

پس چی؟

این کیست که از شیشه دست تکان می دهد؟

حاج حسین ؟!

حاجی!

---

- پاشو !...

- پاشو اذانه ! ...

آه...

- برات یه پیام اومده .

باشه میخونم...

بده گوشیمو!

روح بلند و ملکوتی جانباز سرافراز ،

یار و مدد کار بروبچه های یادواره ها و اجلاسیه های شهدای گرمسار و آرادان ،

حاج حسین صباغی

به سوی یاران شهیدش پرواز کرد

مراسم تشییع پیکر پاکش...

فردا ، پنجشنبه...

 

 


93/11/30::: 8:0 ص
نظر()
  
  

بسم الله الرحمن الرحیم

دجال واره

از درختانی که بر بام شما روییده اند

میوه ی زقوم روی سفره هاتان  چیده اند

ازعروسک های تصویری که مهمان کرده اید

پرده ی ابلیس بر چشمانتان پوشیده اند

هیچ می دانید فرزندان شیطان رجیم

با لعاب و رنگ هاشان برشما شوریده اند

نه شما اهل تساهل یا تسامح بوده اید

نه فلان کس ها شما را در فلان جا دیده اند

پس چگونه اینچنین تسلیم شیطان گشته اید؟

یا چگونه بندشان بر پایتان پیچیده اند!

یاحسین و یا ابالفضل شما کر کردشان

یاحسین و یا ابالفضل از شما دزدیده اند

خسته اند از یاعلی هایی که برپاکردتان

یاعلی های شما را اینچنین برچیده اند

شرم دارید از نگاه چشم درچشم خدا

جانماز و مهرتان در گوشه ای پوسیده اند

****

ای سیه پوشان عاشق پیشه مولا حسین

ای که اشک  رشک تان را اهل بالا دیده اند

ای عزاداران پورحیدرعباس رشید

ای کسانی که زشرم مادرش موییده اند

زائران آسمان هشتمین مردغریب

که غریب و آشنا الطاف اورا دیده اند

****

دشمن از ظلم خود و صبر شمایان خسته شد

این زمان  از صبر بی پایان تان  ترسیده اند

بهترین یاران تان را دشمن خود دیده اند

پس به روی ماهتان دجال خود تابیده اند

ماه واره نیست این دجالواره است ای عزیز

بیرق نحس یزیدی که به بامت چیده اند

آرزودارند آقاتان نیاید تا ابد

بهترین اقدام را اغفال امت دیده اند

علی عشق زمستان 93


  
  

در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موسسه موج فرهنک با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان اقدام به برگزاری دومین مسابقه استانی عکس «شکوه حضور» با هدف تجدید میثاق هنرمندان و عکاسان بسیجیبا مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای (مدظله العالی) ، آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایش صلابت ، وحدت و انسجام ملی همه اقشار مردم ایران اسلامی نموده است .میثم قدس پور مسسول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان و دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر افزود: « از کلیه عکاسان و علاقمندان دعوت        می گردد تا آثار خود با موضوع  ثبت حضور پرشور مردم استان سمنان خصوصاً جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن سال 93  همچنین مراسم و جشن های سی و ششمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر 93 را حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه سالجاری به آدرس دبیرخانه مسابقه واقع در سمنان- شهرک گلستان بلوار نگارستان مجتمع فرهنگی جوانان دفتر موسسه موج فرهنگ  تلفن 33437523- 023 و یا پست الکترونیک : Mojefarhang@gmail.com ارسال نمایند. »

بر اساس فراخوان این مسابقه ، هر عکاس می تواند با تعداد 7 عکس دیجیتال با فرمت Jpg با کیفیت Dpi 300در ابعاد40 ×30  سانتیمتر در این مسابقه شرکت نماید. از نفرات برتر با اهداء جوایز ارزنده تجلیل بعمل خواهد آمد و آثار برگزیده نیز در قالب نمایشگاه عکس «شکوه حضور» در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از فراخوان مسابقه می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی    www.Mojefarhang.ir وwww.Semnanhonar.parsiblog.ir  و مراجعه نمایند.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان نیز از حامیان برگزاری این رخداد هنری هستند.


  
  

دومین مسابقه عکس شکوه حضور

 

به یاری خداوند متعال ، در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موسسه موج فرهنگ با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان و با همکاری سایر نهادهای فرهنگی استان سمنان اقدام به برگزاری مسابقه عکس «شکوه حضور» نموده است. لذا از کلیه عکاسان و علاقمندان دعوت بعمل می آید که آثار خود را در موضوع مسابقه به آدرس یا پست الکترونیکی دبیرخانه ارسال نمایند.

اهداف: - زنده نگهداشتن یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان سرافراز میهن اسلامی.

- تجدید میثاق هنرمندان و عکاسان با مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای (مدظله العالی) و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

- نمایش صلابت ، وحدت و انسجام ملی همه اقشار مردم ایران اسلامی

موضوع:

- ثبت حضور پرشور مردم استان سمنان خصوصاً جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن سال 1393

- مراسم و جشن های سی و ششمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر سال 93     

شرایط:

1- هر عکاس می تواند تعداد 7 عکس دیجیتال در موضوع مسابقه ارسال نماید.

2- عکس ها می بایست با فرمت Jpg با کیفیت Dpi 300در ابعاد40 ×30  سانتیمتر تهیه شده باشند.

3- شرکت کنندگان می بایست عکس های خود را با نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره گذاری شده ارسال نمایند، بطور مثال :Ahmadi1

4- مشخصات هر اثر ارسالی شامل : نام و نام خانوادگی ، سن ، تحصیلات، نشانی دقیق و شماره ثابت و همراه عکاس، عنوان ، مکان و زمان  هر عکس می بایست در قالب یک فایل Word در یک عدد Cd ذخیره و ارسال گردد.

5- آثار می‌بایست مستند بوده و از هرگونه دستکاری با نرم افزارهای رایانه ای یا حک و اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد اجتناب گردد.

 6-  دبیرخانه مسابقه، ارسال کننده را صاحب اثر می‌شناسد. در صورتیکه خلاف آن اثبات شود اثر از داوری حذف و کلیه امتیازات متعلق به آن ابطال می‌شود.

7-برگزارکننده ، کلیه حقوق چاپ و نشر آثار اعم از دیجیتال یا چاپ ورقی وبرگزاری نمایشگاه‌های داخلی و خارجی را برای خود محفوظ می دارد.

 8- تصمیم گیری در خصوص مسائل پیش بینی نشده بر عهده برگزارکننده خواهد بود.

جوایز:
به 3 نفر برتر با نظر هیئت داوران جوایز ارزنده ای اهداء می گرددو آثار برگزیده نیز در قالب نمایشگاه عکس «شکوه حضور» در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

آخرین مهلت ارسال آثار: 30 بهمن 93

زمان برپایی نمایشگاه و مراسم تقدیر از برگزیدگان متعاقباً اعلام می گردد.

برگزارکننده : موسسه موج فرهنگ

حامیان : سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان ، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان ، سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان ، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان

آدرس دبیرخانه: سمنان ، شهرک گلستان ، بلوار نگارستان ، مجتمع فرهنگی جوانان، دفتر موسسه موج فرهنگ ، تلفن : 33437523 023 ، پست الکترونیکی :Mojefarhang@gmail.com 

 


  
  

به گزارش خبرنگاربسیج هنرمندان استان سمنان ،کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، امسال نیز با مسابقه ساخت مترسک های استکباری و برخی برنامه های فرهنگی، حضوری هنرمندانه در راهپیمایی یوم الله 22بهمن دارد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود،  با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، وظیفه همه ما است اظهار کرد: در روز 22بهمن، همه اقشار جامعه، با حضور خود در این راهپیمایی، باری دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کرده و استقامت و پایداری خود را در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب ، به نمایش میگذارند.

وی افزود: کانون بسیج هنرمندان شاهرود، امسال نیز برای  حضوری هنرمندانه در کنار مردم ولایتمدار شاهرود، باهمکاری شهرداری شاهرود وکانون بسیج جوانان برنامه های مختلفی برگزارمی کند

عباس اعتماد با بیان اینکه کانون بسیج هنرمندان شاهرود با همکاری شهرداری، از سال 89 تاکنون نسبت به برگزاری مسابقه ساخت مترسکهای استکباری اقدام کرده است، افزود: مسابقه ساخت مترسک های استکباری، در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با 10 جایزه نقدی به نفرات برگزیده، برگزار می شود.

اعتماد، از ساخت و به آتش کشیدن ابلیسک، (نماد شیطان پرستی) در سنوات گذشته یاد کرده و اعلام کرد: با توجه به اقدام شنیع مجله شارلی ابدو فرانسه در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، امسال نمادی از مجه شارلی ابدو را به آتش می کشیم.

مدیر ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، با ابراز انزجار از دشمنان اسلام و هتاکان حریم اهل بیت(علیهم السلام)،  از دیگر اقدام این کانون در خصوص محکومیت هتک حرمت پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) در نمایشگاه کتاب، تحت عنوان ایستگاه دلنوشته یاد کرد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، حرکت های نمادین شمر و یزید زمانه وطراحی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برچهره کودکان حاضردرراهپیمایی  را از دیگر برنامه های اجرایی این کانون در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22بهمن عنوان کرد.


93/11/20::: 1:45 ع
نظر()
  
  

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان همزمان با دهه مبارک فجر، آیین تجلیل از استاد گرانقدر بسیجی کیوان مصباحی در تاریخ 19/11/1393در محل تالار حکیم الهی مجتمع فرهنگ هنری کومش برگزار گردید.

در این مراسم که به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان سمنان و با مشارکت انجمن خوشنویسان استان سمنان و ادره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان  و حضور هنرمندان و پیشکسوتان  رشته های مختلف هنری برگزار گردید، از هنرمند بسیجی استاد  کیوان مصباحی ، فوق ممتاز خوشنویسی تجلیل به عمل آمد.

وهمزمان با آییین تجلیل از این استاد گرانقدر،نمایشگاه آثار ایشان نیز در نگارخانه سیمرغ مجتمع فرهنگ هنری کومش افتتاح گردید.این نمایشگاه به مدت


  
  

نامه رهبر حکیم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکای شمالی
بسم‌ الله الرّحمن الرّحیم
به عموم جوانان در اروپا و امریکای شمالی
حوادث اخیر در فرانسه و وقایع مشابه در برخی دیگر از کشورهای غربی مرا متقاعد کرد که درباره‌ی آنها مستقیماً با شما سخن بگویم. من شما جوانان را مخاطب خود قرار میدهم؛ نه به این علّت که پدران و مادران شما را ندیده می‌انگارم، بلکه به این سبب که آینده‌ی ملّت و سرزمینتان را در دستان شما میبینم و نیز حسّ حقیقت‌جویی را در قلبهای شما زنده‌تر و هوشیارتر می‌یابم. همچنین در این نوشته به سیاستمداران و دولتمردان شما خطاب نمیکنم، چون معتقدم که آنان آگاهانه راه سیاست را از مسیر صداقت و درستی جدا کرده‌اند.
سخن من با شما درباره‌ی اسلام است و به‌طور خاص، درباره‌ی تصویر و چهره‌ای که از اسلام به شما ارائه میگردد. از دو دهه پیش به این سو ــ یعنی تقریباً پس از فروپاشی اتّحاد جماهیر شوروی ــ تلاشهای زیادی صورت گرفته است تا این دین بزرگ، در جایگاه دشمنی ترسناک نشانده شود. تحریک احساس رعب و نفرت و بهره‌گیری از آن، متأسّفانه سابقه‌ای طولانی در تاریخ سیاسی غرب دارد. من در اینجا نمیخواهم به «هراس‌های» گوناگونی که تاکنون به ملّتهای غربی القاء شده است، بپردازم. شما خود با مروری کوتاه بر مطالعات انتقادی اخیر پیرامون تاریخ، می‌بینید که در تاریخنگاری‌های جدید، رفتارهای غیر صادقانه و مزوّرانه‌ی دولتهای غربی با دیگر ملّتها و فرهنگهای جهان نکوهش شده است. تاریخ اروپا و امریکا از برده‌داری شرمسار است، از دوره‌ی استعمار سرافکنده است، از ستم بر رنگین‌پوستان و غیر مسیحیان خجل است؛ محقّقین و مورّخین شما از خونریزی‌هایی که به نام مذهب بین کاتولیک و پروتستان و یا به اسم ملیّت و قومیّت در جنگهای اوّل و دوّم جهانی صورت گرفته، عمیقاً ابراز سرافکندگی میکنند.
این به‌خودی‌خود جای تحسین دارد و هدف من نیز از بازگوکردن بخشی از این فهرست بلند، سرزنش تاریخ نیست، بلکه از شما میخواهم از روشنفکران خود بپرسید چرا وجدان عمومی در غرب باید همیشه با تأخیری چند ده ساله و گاهی چند صد ساله بیدار و آگاه شود؟ چرا بازنگری در وجدان جمعی، باید معطوف به گذشته‌های دور باشد نه مسائل روز؟ چرا در موضوع مهمّی همچون شیوه‌ی برخورد با فرهنگ و اندیشه‌ی اسلامی، از شکل‌گیری آگاهی عمومی جلوگیری میشود؟
شما بخوبی میدانید که تحقیر و ایجاد نفرت و ترس موهوم از «دیگری»، زمینه‌ی مشترک تمام آن سودجویی‌های ستمگرانه بوده است. اکنون من میخواهم از خود بپرسید که چرا سیاست قدیمی هراس‌افکنی و نفرت‌پراکنی، این‌بار با شدّتی بی‌سابقه، اسلام و مسلمانان را هدف گرفته است؟ چرا ساختار قدرت در جهان امروز مایل است تفکر اسلامی در حاشیه و انفعال قرار گیرد؟ مگر چه معانی و ارزشهایی در اسلام، مزاحم برنامه‌ی قدرتهای بزرگ است و چه منافعی در سایه‌ی تصویرسازی غلط از اسلام، تأمین میگردد؟ پس خواسته‌ی اوّل من این است که درباره‌ی انگیزه‌های این سیاه‌نمایی گسترده علیه اسلام پرسش و کاوش کنید.
خواسته‌ی دوم من این است که در واکنش به سیل پیشداوری‌ها و تبلیغات منفی، سعی کنید شناختی مستقیم و بی‌واسطه از این دین به دست آورید. منطق سلیم اقتضاء میکند که لااقل بدانید آنچه شما را از آن میگریزانند و میترسانند، چیست و چه ماهیّتی دارد. من اصرار نمیکنم که برداشت من یا هر تلقّی دیگری از اسلام را بپذیرید بلکه میگویم اجازه ندهید این واقعیّت پویا و اثرگذار در دنیای امروز، با اغراض و اهداف آلوده به شما شناسانده شود. اجازه ندهید ریاکارانه، تروریست‌های تحت استخدام خود را به عنوان نمایندگان اسلام به شما معرفی کنند. اسلام را از طریق منابع اصیل و مآخذ دست اوّل آن بشناسید. با اسلام از طریق قرآن و زندگی پیامبر بزرگ آن (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌و‌سلّم) آشنا شوید. من در اینجا مایلم بپرسم آیا تاکنون خود مستقیماً به قرآن مسلمانان مراجعه کرده‌اید؟ آیا تعالیم پیامبر اسلام (صلّی‌الله‌علیه‌وآله‌وسلّم) و آموزه‌های انسانی و اخلاقی او را مطالعه کرده‌اید؟ آیا تاکنون به جز رسانه‌ها، پیام اسلام را از منبع دیگری دریافت کرده‌اید؟ آیا هرگز از خود پرسیده‌اید که همین اسلام، چگونه و بر مبنای چه ارزشهایی طیّ قرون متمادی، بزرگترین تمدّن علمی و فکری جهان را پرورش داد و برترین دانشمندان و متفکّران را تربیت کرد؟
من از شما میخواهم اجازه ندهید با چهره‌پردازی‌های موهن و سخیف، بین شما و واقعیّت، سدّ عاطفی و احساسی ایجاد کنند و امکان داوری بیطرفانه را از شما سلب کنند. امروز که ابزارهای ارتباطاتی، مرزهای جغرافیایی را شکسته است، اجازه ندهید شما را در مرزهای ساختگی و ذهنی محصور کنند. اگر چه هیچکس به‌صورت فردی نمیتواند شکافهای ایجاد شده را پر کند، امّا هر یک از شما میتواند به قصد روشنگریِ خود و محیط پیرامونش، پلی از اندیشه و انصاف بر روی آن شکافها بسازد. این چالش از پیش طراحی شده بین اسلام و شما جوانان، اگر چه ناگوار است امّا میتواند پرسش‌های جدیدی را در ذهن کنجکاو و جستجوگر شما ایجاد کند. تلاش در جهت یافتن پاسخ این پرسش‌ها، فرصت مغتنمی را برای کشف حقیقت‌های نو پیش روی شما قرار میدهد. بنابراین، این فرصت را برای فهم صحیح و درک بدون پیشداوری از اسلام از دست ندهید تا شاید به یمن مسئولیّت‌پذیری شما در قبال حقیقت، آیندگان این برهه از تاریخ تعامل غرب با اسلام را با آزردگی کمتر و وجدانی آسوده‌تر به نگارش درآورند.

سیّدعلی خامنه‌ای
1393/11/1


93/11/6::: 11:27 ص
نظر()
  
  

 

 

استاندار سمنان، از غرفه دلنوشته اهانت به پیامبر، در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان، بازدید کرد.

 در پی اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله وسلم)، در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان، توسط کانون بسیج هنرمندان شاهرود "ایستگاه دلنوشته" ایجاد شد و مورد استقبال مردم و مسئولان استان و شهرستان، واقع گردیددراین غرفه هنرمندان بسیجی باهمکاری اداره فرهنگ وارشاداسلامی شاهرود جایگاهی جهت نگارش دلنوشته مدیران ونخبگان استانی وشهرستانی طراحی کرده و درمعرض دید عموم به نمایش گذاشته اندودرقسمتی دیگرازاین غرفه بازدیدکنندگان نیز بانوشتن دلنوشته های خوددربرگه های قرعه کشی که، هردوشب یکباربه 3 نفرهدایایی درمراسم فرهنگی نمایشگاه اهدامی گردد می توانندشرکت کنند جمع کثیری از عشاق و ارادتمندان رسول مکرم اسلام، با تحریر دلنوشته، ندای عشق به اهل بیت عصمت و طهارت را سر داده و خشم و برائت خود را، با زبان قلم ابراز کردند.

مسئولان و اساتید فرهنگ و هنر نیز بر روی بنر دلنوشته، نوای لبیک یا رسول الله را نگاشتند

 محمد وکیلی، استاندارسمنان نیز ضمن حضور در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان سمنان، از غرفه خانه مطبوعات وگروه صالحین رسانه کانون بسیج هنرمندان شاهرود و نیز غرفه ایستگاه دلنوشته این کانون، بازدید به عمل آوردوضمن تشکر از این اقدام کانون بسیج هنرمندان شاهرود، حس نفرت و انزجارخود را از غرب و جبهه استکبار، بر این بنر، نمایان ساخت.

قسمتی از دلنوشته استاندار سمنان در حمایت از پیام آور رحمت، مودت و حریم اهل بیت عصمت و طهارت، به شرح ذیل می باشد:

"به نام خداوند خالق زیبائیها

زیباترین زیباها، وجود مقدس رسول خوبی ها و مهربانی ها، رحمت للعالمین حضرت محمد (صل الله علیه و آله وسلم) می باشد که این ارزش انسانی، با هیچ چیز در دنیای مادی انسانهای کوچک و بی ارزش از ارزش ساقط نمی شود....محمد رسول خوبی ها، تا ابد مهربان خوب خواهد بود.

محمد وکیلی، استاندار سمنان"

 


  
  

 

باران چشمان ترم را دوست می دارم

تنها امید آخرم را دوست می دارم

او رحمةٌ للعالمینِ تک تک ماهاست

از جان و دل من دلبرم را دوست می دارم

کوری چشمان بخیل دشمن ابتر

بابای زهرا مادرم را دوست می دارم

من از گذشته تا به حالا ... تا خود محشر

من تا ابد پیغمبرم را دوست می دارم

یک گوشه از چشمان او ما را مسلمان کرد

آقای سلمان پرورم را دوست می دارم

اسلام من با نام مولایم گره خورده

آوای حیدر حیدرم را دوست می دارم

بیزارم از اسلام آمریکایی دشمن

این جمله ی افشاگرم را دوست می دارم

مهدی زهرا تکیه گاه سرزمین ماست

پشت و پناه کشورم را دوست می دارم

حبّ ولایت رمز پیروزی در این جنگ است

دنیا بداند رهبرم را دوست می دارم

هرکس که با پیغمبر و آلش در افتاده

هر دولتی باشد بداند که ور افتاده


93/11/4::: 11:33 ص
نظر()