سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه یکی از شما برادرش را در راه خدا دوست داشت، او را [از این دوستی [باخبر کند، که این کار، الفت راپایدارتر می سازد و دوستی را استوارتر می کند . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :141
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235641
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
5:12 ع
برگزاری دومین مسابقه استانی عکس شکوه حضور - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

در سی و ششمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، موسسه موج فرهنک با مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان اقدام به برگزاری دومین مسابقه استانی عکس «شکوه حضور» با هدف تجدید میثاق هنرمندان و عکاسان بسیجیبا مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای (مدظله العالی) ، آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و نمایش صلابت ، وحدت و انسجام ملی همه اقشار مردم ایران اسلامی نموده است .میثم قدس پور مسسول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان و دبیر اجرایی جشنواره با اعلام این خبر افزود: « از کلیه عکاسان و علاقمندان دعوت        می گردد تا آثار خود با موضوع  ثبت حضور پرشور مردم استان سمنان خصوصاً جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن سال 93  همچنین مراسم و جشن های سی و ششمین  سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر 93 را حداکثر تا تاریخ 30 بهمن ماه سالجاری به آدرس دبیرخانه مسابقه واقع در سمنان- شهرک گلستان بلوار نگارستان مجتمع فرهنگی جوانان دفتر موسسه موج فرهنگ  تلفن 33437523- 023 و یا پست الکترونیک : Mojefarhang@gmail.com ارسال نمایند. »

بر اساس فراخوان این مسابقه ، هر عکاس می تواند با تعداد 7 عکس دیجیتال با فرمت Jpg با کیفیت Dpi 300در ابعاد40 ×30  سانتیمتر در این مسابقه شرکت نماید. از نفرات برتر با اهداء جوایز ارزنده تجلیل بعمل خواهد آمد و آثار برگزیده نیز در قالب نمایشگاه عکس «شکوه حضور» در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از فراخوان مسابقه می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی    www.Mojefarhang.ir وwww.Semnanhonar.parsiblog.ir  و مراجعه نمایند.

سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان، اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان نیز از حامیان برگزاری این رخداد هنری هستند.