سفارش تبلیغ
صبا ویژن
جستجوی دانش، برتر از عبادت است .خداوند فرموده است : «از میان بندگان خداوند، تنها دانایان از خدا بیم دارند» . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :35
بازدید دیروز :9
کل بازدید :235194
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/8
11:35 ص
دی 96 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ، آیین رونمایی از مستند " سمیه" که روایتی زیبا از زندگی شهید مدافع حرم محمد طحان می باشد  با حضور خانواده معظم شهید ، کارگردان و عوامل تهیه کننده این مستند و جمعی از مسئولین و هنرمندان  برگزار گردید.

این مستند با هدف معرفی سبک زندگی شهدا و توجه به این حقیقت که شهدا در جامعه کنونی دست یافتنی هستند ، تولید گردیده است .

در ابتدای این مراسم محمود احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان  ضمن خیر مقدم و خوشامد گویی حضور خانواده معظم شهید  و سایر اعضای حاضر ، به تشریح برنامه های  این سازمان در سال 95 و 96 پرداخته و سیاست اصلی و اولویت کاری این سازمان را کادر سازی ، تربیت و پرورش هنرمندان متعهد و ارزشی از طریق برگزاری دوره های آموزشی  و  همچنین توانمندسازی آنان از طریق واگذاری کار در قالب تولید آثار هنری به آن عنوان نمود و  یکی از نمونه های موفق  آن را برگزاری دوره آموزش فیلمسازی در سال95 و واگذاری کار برای تولید فیلم کوتاه و مستند به هنرجویان شرکت کننده در این کارگاه  در سال 96  معرفی کرد که می توان خروجی آن تولید مستند ارزشی سمیه دانست  .

در ادامه علی مسلمان  قائم مقام سابق صداو سیمای مرکز سمنان و مسئول بسیج رسانه استان ، علی همتی مسئول انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان و حجت الاسلام و المسلمین سهرابی مسئول دفتر تایید محتوای سپاه استان این مستند را از ابعاد مختلف  فنی و محتوایی مورد بررسی قرار دادند و کارگردان این مستند مشکلات و کم و کاستی های موجود در جهت تولید این مستند را بیان نموده و اظهار امیدواری کرد که روند تولید این گونه آثار با حمایت دستگاه های فرهنگی متوقف نشود.   .

در پایان این مراسم از خانواده معظم شهید مدافع حرم محمد طحان تجلیل به عمل آمد .