سفارش تبلیغ
صبا ویژن
مردم را روزگارى رسد که در آن از قرآن جز نشاندن نماند و از اسلام جز نام آن . در آن روزگار بناى مسجدهاى آنان از بنیان آبادان است و از رستگارى ویران . ساکنان و سازندگان آن مسجدها بدترین مردم زمینند ، فتنه از آنان خیزد و خطا به آنان درآویزد . آن که از فتنه به کنار ماند بدان بازش گردانند ، و آن که از آن پس افتد به سویش برانند . خداى تعالى فرماید : به خود سوگند ، بر آنان فتنه‏اى بگمارم که بردبار در آن سرگردان ماند و چنین کرده است ، و ما از خدا مى‏خواهیم از لغزش غفلت درگذرد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :9
کل بازدید :235200
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/8
12:34 ع
آبان 95 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان، دومین کارگاه دوره فیلمسازی مقدماتی به همت انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان برگزار گردید.

محمود احمدی سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان استان گفت: با توجه به اهمیت آموزش و کادرسازی نیروهای ارزشی و حضور نیروهای جوان بسیجی در عرصه هنر و ادب و به منظور ارتقای توانمندی های عملی و علمی هنرمندان اعضای شبکه هنری و ادبی بسیج و فراهم آوردن زمیه و بستر مناسب برای گفتمان تخصصی ، تعامل و تبادل تجربیات و اطلاعات و ارتقای فضای نقد و نقادی و نظریه پردازی متعهد و همچنین ارتقای کیفی و کمی تولیدات و آثار هنری و ادبی در سال 1395 انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان ، تصمیم به برگزاری دوره آموزش فیلمسازی در قالب چهار کارگاه فصلی   نموده که دومین کارگاه با حضور هنرمندان بسیجی علاقمند از سراسر استان و حضور اساتید برجسته استانی  احمد نیک کار و روح الله فخرو در12و13آبان ماه در مجتمع شهید کلاهدوز برگزار گردید. در این کارگاه مباحث تخصصی از جمله فیلمنامه نویسی و کارگردانی مطرح گردید . محمود احمدی یاد آور شدکه کارگاه سوم در هفته ی بسیج برگزار خواهدشد.


95/8/15::: 10:35 ص
نظر()
  
  

 

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان، نخستین کارگاه شعر وسرود بسیج هنرمندان استان در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان برگزار گردید. 

محمود احمدی سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان استان گفت: با توجه به اهمیت آموزش و کادرسازی نیروهای ارزشی و حضور نیروهای جوان بسیجی در عرصه هنر و ادب و به منظور ارتقای توانمندی های عملی و علمی هنرمندان اعضای شبکه هنری و ادبی بسیج در سال 1395، انجمن شعر بسیج هنرمندان استان ، تصمیم به برگزاری دو کارگاه  تخصصی شعر و سرود در قالب نموده که اولین کارگاه با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و با حضور شاعران بسیجی از سراسر استان و  استاد برجسته کشوری دکتر اسماعیل امینی در مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی دامغان برگزار گردید. در این کارگاه افراد شرکت کننده اشعار خود را قرائت نموده سپس با محوریت دکتر امینی آثار قرائت شده مورد نقد و بررسی قرار گرفت..

احمدی ادامه داد:   از جمله موضوعات  این کارگاه  شهدای مدافع حرم ، شعار سال ،  سبک زندگی اسلامی و عفاف و حجاب،  بازخوانی ارزش ها و آرمان های انقلاب اسلامی  و برجام  ، بی کفایتی ها و عهدشکنی های آمریکا بود که شاعران علاقمند آثار خود را  در مهلت تعیین شده  به دبیرخانه بسیج هنرمندان استان ارسال نمودند که بعد داوری آثار نفرات برگزیده انتخاب و در این کارگاه از ایشان تقدیر به عمل آمد.

در پایان احمدی گفت : دومین کارگاه شعر و سرود بسیج هنرمندان استان در سال 1395 در دهه مبارک فجر برگزار خواهد شد. 

 


95/8/4::: 1:59 ع
نظر()