سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هر یک از شما آینه برادرش است . اگر رنجی را در او ببیند، دورش می سازد. [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :150
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235650
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
6:24 ع
راهیپمایی22بهمن و مسابقه ساخت مترسک های استکباری - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

به گزارش خبرنگاربسیج هنرمندان استان سمنان ،کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، امسال نیز با مسابقه ساخت مترسک های استکباری و برخی برنامه های فرهنگی، حضوری هنرمندانه در راهپیمایی یوم الله 22بهمن دارد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود،  با بیان اینکه شرکت در راهپیمایی 22 بهمن، وظیفه همه ما است اظهار کرد: در روز 22بهمن، همه اقشار جامعه، با حضور خود در این راهپیمایی، باری دیگر با آرمان های امام و انقلاب تجدید بیعت کرده و استقامت و پایداری خود را در راه صیانت از دستاوردهای انقلاب ، به نمایش میگذارند.

وی افزود: کانون بسیج هنرمندان شاهرود، امسال نیز برای  حضوری هنرمندانه در کنار مردم ولایتمدار شاهرود، باهمکاری شهرداری شاهرود وکانون بسیج جوانان برنامه های مختلفی برگزارمی کند

عباس اعتماد با بیان اینکه کانون بسیج هنرمندان شاهرود با همکاری شهرداری، از سال 89 تاکنون نسبت به برگزاری مسابقه ساخت مترسکهای استکباری اقدام کرده است، افزود: مسابقه ساخت مترسک های استکباری، در راهپیمایی 22 بهمن امسال نیز با 10 جایزه نقدی به نفرات برگزیده، برگزار می شود.

اعتماد، از ساخت و به آتش کشیدن ابلیسک، (نماد شیطان پرستی) در سنوات گذشته یاد کرده و اعلام کرد: با توجه به اقدام شنیع مجله شارلی ابدو فرانسه در اهانت به ساحت مقدس نبی مکرم اسلام، امسال نمادی از مجه شارلی ابدو را به آتش می کشیم.

مدیر ارتباطات سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، با ابراز انزجار از دشمنان اسلام و هتاکان حریم اهل بیت(علیهم السلام)،  از دیگر اقدام این کانون در خصوص محکومیت هتک حرمت پیامبر اعظم(صلی الله علیه و آله و سلم) در نمایشگاه کتاب، تحت عنوان ایستگاه دلنوشته یاد کرد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، حرکت های نمادین شمر و یزید زمانه وطراحی پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران برچهره کودکان حاضردرراهپیمایی  را از دیگر برنامه های اجرایی این کانون در حاشیه راهپیمایی یوم الله 22بهمن عنوان کرد.


93/11/20::: 1:45 ع
نظر()