سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در شگفتم از آن که نومید است و آمرزش خواستن تواند . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :16
بازدید دیروز :30
کل بازدید :235801
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/31
2:46 ص
نمایشگاه نخستین جشنواره عکس جوان افتتاح می شود - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

نمایشگاه نخستین جشنواره عکس جوان در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش با حضور مسوولین فرهنگی استان سمنان افتتاح می شود

به مناسبت آغار هفته کرامت و هفته دولت امروز نمایشگاه نخستین جشنواره استانی عکس جوان سمنان با حضور مسوولین و مدیران فرهنگی استان سمنان ساعت 18 در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش افتتاح می‌شود.

در این نمایشگاه که از 5 تا 11 شهریور ادامه خواهد داشت آثارراه یافته نخستین جشنواره استانی عکس "جوان" سمنان به نمایش گذاشته می شود.

میثم قدس پور مسئول برگزاری نخستین جشنواره استانی عکس «جوان» استان سمنان با اعلام این خبر اظهار داشت: فراخوان این جشنواره 19 خردادماه سالجاری و در روز جوان با موضوع نام های ایام هفته جوان منتشر گردید و بیش از 500 عکس از 70 عکاس در موضوعات؛ امید و آینده‌نگری، جوان، ورزش و سلامت اجتماعی، سرمایه اجتماعی و مدیریت جهادی، خانواده و سبک زندگی، اخلاق و کرامت انسانی، فرهنگ و هویت ملی و جوان، ولایت و انتظار به دبیرخانه مسابقه ارسال شد که پس از داوری آثار توسط هیئت داوران تعداد 30 اثر شایسته حضور در نخستین نمایشگاه عکس جوان شناخته شد.

مدیرعامل موسسه موج فرهنگ، هدف از برگزاری جشنواره عکس «جوان» را ایجاد زمینه و بستر مناسب برای انجام فعالیت‌های فرهنگی هنری برای جوانان استان در راستای نام‌گذاری سال 93 از سوی مقام معظم رهبری و معرفی و تشویق استعدادهای هنرمندان جوان دانست.

قدس پور از همکاری صمیمانه معاونت فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان سمنان، معاونت هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان سمنان ، سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان در برگزاری این جشنواره قدردانی نمود.

وی یادآور شد: طی مراسم اختتامیه از منتخبین جشنواره عکس جوان تجلیل بعمل خواهد آمد.

داوری این اثار توسط سید عباس میرهاشمی،یوسف گرامی و حسن قائدی از اساتید عکاسی کشور انجام شد.

 

جشنواره عکس جوان


93/6/5::: 2:0 ع
نظر()