سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر بنده آجل و پایان آن را مى‏دید ، با آرزو و فریبندگیش دشمنى مى‏ورزید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :30
کل بازدید :235809
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/31
3:54 ص
آیین اختتامیه جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

 

جشنواره ادبیات داستانی بسیج

 

آیین اختتامیه چهارمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان سمنان استان سمنان

جشنواره ادبیات داستانی بسیج با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد.

به گزارش خبرنگار سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان چهارمین جشنواره ادبیات داستانی بسیج هنرمندان استان سمنان با تقدیر از برگزیدگان به کار خود پایان داد. در این مراسم که در مجتمع فرهنگی هنری نیستان شهرستان مهدیشهر و به میزبانی کانون بسیج هنرمندان شهرستان مهدیشهر و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر و با مشارکت اداره کل حوزه هنری استان سمنان و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان برگزار گردید و مدیران کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان و حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و برخی از مسئولین ادارات فرهنگی هنری استان و شرکت کنندگان در جشنواره در آن حضور داشتند پس از قرائت و تلاوت قرآن مجید علی عشق مسئول سازمان بسیج هنرمندان به ایراد بیاناتی پرداخت .

علی عشق در سخنان خود گفت: پیش بینی ما از نتیجه  واگذار کردن کار به جوانان متخص و متعهد به واقعیت پیوست  و این برنامه باشکوه را مدیون همین نوع نگاه هستیم.وی ادامه داد :ما در بسیج هنرمندان به دنبال بالا بردن سطح تخصص هنرمندان متعهد هستیم .همچنین وی به احراز مقام اول کلیپ در جشنواره سراسری فیلم بسیج در سال92 اشاره نمود و ادامه داد:  مطمئنیم که با این نگرش در آینده نه چندان دور شاهد درخشش هنرمندان این استان در عرصه های بین المللی خواهیم بود. همچنان که هم اکنون شاهد حضور درخشان وفتح قله ها در عرصه های ملی توسط جوانان این استان هستیم.

همچنین در ادامه ی  این مراسم سوقندی مدیرکل محترم  فرهنگ و ارشاد استان سمنان طی بیاناتی التزام هنرمندان متعهد به تخصص های لازمه را برای شرکت کنندگان در جشنواره مطرح و نسبت به آن تاکید داشتند.

در پایان با قرائت بیانیه هیئت داوران توسط حسینعلی جعفری یکی از داوران این جشنواره  از برگزیدگان جشنواره بوسیله لوح و هدایای نقدی  تقدیر به عمل آمد.