سفارش تبلیغ
صبا ویژن
چون نیکوکارى بر زمانه و مردم آن غالب آید و کسى به دیگرى گمان بد برد ، که از او فضیحتى آشکار نشده ، ستم کرده است . و اگر بدکارى بر زمانه و مردم آن غالب شود و کسى به دیگرى گمان نیک برد خود را فریفته است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :21
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235425
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
9:52 ص
جلسه ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

جلسه ستاد برگزاری جشنواره تئاتر بسیج در فرهنگسرای کومش شهرستان سمنان برگزار شد .

در این جلسه که با حضور مصطفی باقرآبادی  مسئول محترم انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان سمنان ، جواد رفیعیان مسئول محترم امور انجمن ها  و تشکل های ادبی هنری سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان وعلی عشق مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان  در محل فرهنگسرای کومش شهرستان سمنان برگزارشد ،در ابتدا علی عشق مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان از زحمات سال های گذشته استاد ابوالفضل تبریزیان مسئول محترم سابق انجمن نمایش  سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان به ویژه در برگزاری جشنواره  کشوری تئاتر  بسیج هنرمندان که در سال 1391  که به میزبانی استان سمنان برگزار شد ،تقدیر و تشکر نمود و همچنین از مسئول محترم انجمن نمایش استان خواست که هر چه سریعتر جزئیات جشنواره را احصا و اطلاع رسانی نماید.

در ادامه مصطفی باقرآبادی مسئول محترم انجمن نمایش  بسیج هنرمندان استان سمنان نحوه ی برگزاری جشنواره استانی تئاتر بسیج را تشریح نمود از جمله سیاست  محوری انجمن مذکور را حمایت از گروههای تئاتر راه یافته به این جشنواره اعلام کرد. وی اظهار داشت در جلسه ای که به زودی با اعضای محترم ستادبرگزاری جشنواره استانی تئاتر  بسیج برگزار خواهد شد جزئیات بیشتر این جشنواره اعم از شهرستان محل میزبانی ،برنامه های جانبی و نحو داوری جشنواره و ... مشخص و اطلاع رسانی خواهد شد.