سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دارایی با هزینه کردن کاهش می یابد و دانش با دهش فزونی می گیرد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :47
بازدید دیروز :30
کل بازدید :235832
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/31
10:4 ص
مراسم بزرگداشت شهید آوینی در شاهرود برگزار می شود - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت: مراسم بزرگداشت سید شهیدان اهل قلم، شهید مرتضی آوینی با حضور دکتر کاظم جلالی رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی 20 فروردین برگزار می‌شود.

عباس اعتماد صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران ضمن اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سید مرتضی آوینی به همت بسیج هنرمندان، حوزه هنری و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و با حضور هنرمندان بسیجی این شهرستان افزود: طی چند برنامه یاد و خاطره هنرمند متعهد و بسیجی، مرتضی آوینی گرامی داشته خواهد ‌شد.

وی تصریح کرد: سعی داریم در این مراسم تفکر انقلاب اسلامی از دیدگاه آن شهید مورد بررسی قرار بگیرد.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود افزود: منطق نامگذاری سالروز شهادت شهید آوینی با عنوان روز هنر انقلاب اسلامی بر این موضوع تاکید دارد که این روز، تشریفاتی نیست، بلکه نقشه راه، محرک و جریان‌ساز است.

اعتماد با تکرار سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی به این مضمون که فرهنگ، بخش مظلوم در کشور ماست، بر تاکید ایشان در نامگذاری امسال با نام "اقتصاد و فرهنگ، عزم ملی و مدیریت جهادی" اشاره و تصریح کرد: شهید آوینی هم می‌خواست راه را نشان دهد و به هنرمندان بگوید که باید یک بازگشت به فرهنگ و تاریخ خودتان داشته باشید.

وی با بیان اینکه بسیج شگفتی‌آفرین و مکتبی سرشار از زیبایی و هنر است ادامه داد: هنرمندان بسیجی به خوبی هنر خود را با بسیج پیوند زده‌اند.

مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود در خاتمه با اشاره به اینکه این مراسم روز چهارشنبه ساعت 17 در حرم شهدای گمنام شاهرود برگزار می‌شود، گفت: عزاداری حضرت فاطمه(س)، پخش انیمیشن، شعرخوانی و ... از دیگر برنامه های این همایش است و در حاشیه این مراسم نمایشگاه فرهنگی و هنری بانوی بی نشان نیز افتتاح خواهد شد.