سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بپرهیزید از صولت جوانمرد چون گرسنه شود و از ناکس چون سیر گردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235437
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
11:40 ص
جوانان، فرصت استثنائی بسیج هستند - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، در حاشیه ی اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان سمنان، از جوانان به عنوان فرصت های استثنائی بسیج و تنها راه رسیدن به تجلی هنر انقلاب اسلامی یاد کرد.

 سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، در حاشیه ی اختتامیه سومین جشنواره فیلم کوتاه بسیج استان سمنان ابراز داشت: ازابتدای قبول مسئولیت سازمان (مرداد92) به این موضوع که جوانان فرصت استثنایی بسیج هستند؛ بعنوان تنها راه رسیدن به تجلی هنر انقلاب اسلامی در آیینه جامعه اسلامی نگاه کرده وعمل نمودم .

 علی عشق در ادامه بیان کرد: با شناسایی ظرفیت های موجود و دیدار های متعدد با مسئولین کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های تابعه ، مدیر کل ، معاونان فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مسئولین ادارات یادشده ، حوزه هنری استان سمنان و کارشناسان در شهرستان ها ، مسئولین انجمن های ادبی هنری و با حضور در محافل ادبی هنری استان به این تنیجه رسیدبم

 حمایت از انجمن ها، وظیفه ی بسیج هنرمندان است

 سرهنگ پاشدار، علی عشق تصریح کرد:ما نمی توانیم کارها را ستادی پیش ببریم و وظیفه ی کانون های بسیج هنرمندان و سازمان بسیج هنرمندان پشتیبانی و حمایت از انجمن ها می باشد

 وی در ادامه گفت: اینکه ما امور را به افراد واگذار می کنیم، هنر آن فرد است که می خواهد به ما کمک کند و هنر ما از خودگذشتگی است است؛ اینکه می شود به جوانان اعتماد کنیم.

  رشد 200 درصدی دریافت آثاردرجشنواره فیلم وعکس استان سمنان

 علی عشق، ابراز داشت: اعتماد به جوانان فرهیخته و طراز انقلاب اسلامی، ثمراتی نظیر اجرای شایسته جشنواره شعربسیح بود که نتیجه ی واگذاری مدیریت به آقای ناصر حامدی و معرفی ایشان به عنوان داور بود و اعجاز نیروی جوانی و اعتماد به جوانان فرهیخته موجب شد  در بازه زمانی تمدید فراخوان توسط انجمن مذکوربرای اولین بار 200 اثر در کمتر از یک هفته به دبیر خانه واصل شود .

 وی ضمن تشکر ازعلی همتی مسئول انجمن فیلم افزود: وصول 81 اثر به جشنواره فیلم کوتاه بسیج و رشد 200 درصدی دریافت آثار نسبت به جشنواره قبلی فیلم ودریافت 400 اثر در مسابقه عکس شکوه حضور ویژه حضور مردم استان ولایت مدار سمنان در راهپیمایی با شکوه 22 بهمن 1392 توسط انجمن جدید عکس سازمان بسیج هنرمندان نیزازدیگر موضوعاتی است که مؤید توان بالای جوانان بسیجی این سرزمین می باشد .

 علی عشق اظهار داشت: براستی اگر از توان بالای هنرمندان جوان بسیجی در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی استفاده شود سرعت و دقت بی حدی در روند تعالی هنر انقلاب اسلامی ایجاد می شود .

 سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان درپایان گفت برنامه های سال 1393 بسیج هنرمندان استان سمنان با توجه به نظرات مسئولین محترم انجمن های ادبی هنری این سازمان در حال تدوین و ابلاغ به کانون های بسیج هنرمندان شهرستان های تابعه می باشد .


92/12/25::: 12:2 ع
نظر()