سفارش تبلیغ
صبا ویژن
به حقّ برایتان می گویم : حکیم از نادان عبرت می گیرد و نادان از هوای خود . [عیسی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :17
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235421
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
9:16 ص
بیانیه سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان به مناسبت 22 بهمن 1392 - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

بسم الله الرحمن الرحیم

و نرید ان نمن علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم الائمه و نجعلهم الوارثین

واراده کردیم که مستضعفان زمین را منت نهاده واراثان و رهبران آن قرار دهیم

22 بهمن سرآغاز حکومت الله برجهان مبارک باد

امام خمینی (ره)

بار دیگر شکوه حضور امت انقلابی ایران اسلامی و فریاد لبیک امت امام در پاسخ به دعوت امام و مقتدای خود در کوچه و خیابان های شهر های دلدادگی و عشق طنین خواهد

انداخت .

 هنوز زمان آغاز راهپیمایی 22 بهمن فرا نرسیده که صدای گامهای استوار این امت همیشه در صحنه و فریاد های لبیک ... لبیک ... آنها به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی) کوچه پس کوچه های ذهن را در می نوردد . گویا همه می دانیم که این بار این راهپیمایی قرار است با شکوهتر از گذشته برگزار گردد.

آری به راستی امت به خوبی ندای امام خود را می شنود و امام به خوبی از دل امت خود خبر دارد .

انگار همه چیز روشن است . هم امام و هم امت از دل داری و دل دادگی یکدیگر خبر دارند و درست به همین دلیل است که این حقیقت به سادگی در کلام امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی ) گوش جان را می نوازد :

 راز ماندگاری و استحکام و اقتدار درونی نظام اسلامی، متکی بودن نظام بر ایمان ها، محبت ها و اراده های مردم است و ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن امسال، شعارهای انقلاب را با استحکام فریاد خواهد زد و بار دیگر اقتدار ملی و ایستادگی خود را به جهانیان نشان خواهد داد .

 و این حقیقتی است انکار ناپذیر از نفوذ امام خامنه ای (مدظله العالی) در قلب امت و باور آن حضرت از امت  .
ما بسیجیان هنرمند و هنرمندان بسیجی استان سمنان نیز همگام با همه ی اقشار بسیج در کنار امت انقلابی و همیشه در صحنه ایران اسلامی در این راهپیمایی با شکوه حضور چشمگیر و خیره کننده خود را به نمایش خواهیم گذاشت و با سرودن سرود آزادگی آمیخته با فریاد مرگ بر آمریکا نام خود را در برگی زرین از تاریخ طلایی انقلاب اسلامی حک می نماییم . و خوی استکبار ستیزی خود را به معرض دید جهانیان می گذاریم .

سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان

 


92/11/21::: 7:43 ع
نظر()