سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و چون از صفین باز مى‏گشت ، به گورستان برون کوفه نگریست و فرمود : ] اى آرمیدگان خانه‏هاى هراسناک ، و محلتهاى تهى و گورهاى تاریک ، و اى غنودگان در خاک اى بى کسان ، اى تنها خفتگان اى وحشت زدگان شما پیش از ما رفتید و ما بى شماییم و به شما رسندگان . امّا خانه‏ها ، در آنها آرمیدند ، امّا زنان ، به زنى‏شان گزیدند . امّا مالها ، بخش گردیدند . خبر ما جز این نیست ، خبرى که نزد شماست چیست ؟ [ سپس به یاران خود نگریست و فرمود : ] اگر آنان را رخصت مى‏دادند که سخن گویند شما را خبر مى‏دادند که بهترین توشه‏ها پرهیزگارى است . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :48
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235452
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
2:41 ع
فراخوان مسابقه عکس « شکوه حضور» - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

به یاری خداوند متعال ، در سی و پنجمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان با همکاری سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری سمنان اقدام به برگزاری مسابقه عکس «شکوه حضور» نموده است. لذا از کلیه عکاسان و علاقمندان دعوت بعمل می آید که آثار خود را در موضوع مسابقه به آدرس یا پست الکترونیکی دبیرخانه ارسال نمایند.

اهداف: - زنده نگهداشتن یاد معمار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی(ره) و شهیدان سرافراز میهن اسلامی.

     - تجدید میثاق هنرمندان و عکاسان بسیجی با مقام معظم رهبری حضرت آیت ا.. خامنه ای (مدظله العالی) و آرمانهای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران

    - نمایش صلابت ، وحدت و انسجام ملی همه اقشار مردم ایران اسلامی

موضوع :   - ثبت حضور پرشور مردم استان سمنان خصوصاً جوانان و نوجوانان در راهپیمایی 22 بهمن سال 1392

مراسم و جشن های سی و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در دهه فجر سال 92    

شرایط: 1- هر عکاس می تواند تعداد 7 عکس دیجیتال در موضوع مسابقه ارسال نماید.

           2- عکس ها می بایست با فرمت Jpg با کیفیت Dpi 300در ابعاد40 ×30 سانتیمتر تهیه شده باشند.

           3- شرکت کنندگان می بایست عکس های خود را با نام خانوادگی خود به صورت انگلیسی و شماره گذاری شده ارسال نمایند، بطور مثال :Ahmadi1

     4- مشخصات هر اثر ارسالی شامل : نام و نام خانوادگی ، سن ، تحصیلات، نشانی دقیق و شماره ثابت و همراه عکاس، عنوان ، مکان و زمان هر عکس می بایست در قالب یک فایل Word در یک عدد Cd ذخیره و ارسال گردد.

     5- آثار می‌بایست مستند بوده و از هرگونه دستکاری با نرم افزارهای رایانه ای یا حک و اصلاحی که جنبه مستند بودن عکس را مخدوش می‌سازد اجتناب گردد.

         6- دبیرخانه مسابقه، ارسال کننده را صاحب اثر می‌شناسد. در صورتیکه خلاف آن اثبات شود اثر از داوری حذف و کلیه امتیازات متعلق به آن ابطال می‌شود.

         7- برگزارکننده ، کلیه حقوق چاپ و نشر آثار اعم از دیجیتال یا چاپ ورقی وبرگزاری نمایشگاه‌های داخلی وخارجی را برای خود محفوظ می دارد.

        8- تصمیم گیری در خصوص مسائل پیش بینی نشده بر عهده برگزارکننده خواهد بود.

       جوایز:
به 3 نفر برتر با نظر هیئت داوران جوایز ارزنده ای اهداء می گردد و آثار برگزیده نیز در قالب نمایشگاه عکس «شکوه حضور» در معرض دید عموم مردم قرار خواهد گرفت.

  آخرین مهلت ارسال آثار: 30 بهمن 92

 زمان برپایی نمایشگاه و مراسم تقدیر از برگزیدگان متعاقباً اعلام می گردد.

آدرس دبیرخانه : سمنان ، میـدان کوثر ، بـلوار شهید مصطفی خمینی، خیابان بهشت ، جنب بنیاد مسکن شهرستان، ساختمان سردار شهید خالصی ، طبـقه سوم ، سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان

تلفن : 02314441646، پست الکترونیکی :SemnanHonar@chmail.ir

 SemnanHonar@gmail.com