سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! صداها فرو نشست و جنبش ها آرام گرفت و هر دوستی، با محبوب خود خلوت کرد . من نیز با تو خلوت کرده ام . تو محبوب منی . پس خلوت امشب مرا با خود، [سبب] رهایی از دوزخْ قرار ده . [امام صادق علیه السلام ـ در دعایش ـ]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :58
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235558
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
7:32 ص
بازبینی آثار رسیده به جشنواره نمایش های آیینی بسیج - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

 

بازبینی آثار رسیده به جشنواره نمایش های آیینی بسیج

مرحله بازبینی آثار رسیده به دبیرخانه جشنواره نمایش های آیینی بسیج 26 و 27 مهرماه با حضور هیات بازبین این جشنواره خسرو به آیین و مهدی بانی از اساتید و هنرمندان برجسته عرصه تئاتر استان در  شهرستانهای سرخه، سمنان،دامغان و شاهرود برگزار گردید .

محمود احمدی در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان استان گفت:

انجمن نمایش بسیج هنرمندان استان در راستای رسیدن به اهداف عالیه خود در سال 96 اقدام به برگزاری جشنواره نمایشهای آیینی بسیج «ماه سرخ» با موضوعات گروههای نمایشی و حماسه عاشورای حسینی، همخوانی موضوعی حماسه عاشورای حسینی با دوران طلایی هشت سال دفاع مقدس، فرهنگ و بصیرت عاشورایی، بسیج ، عاشورا و نهضت حسینی، عاشورا و ولایت پذیری، عاشورا و جامعه کنونی نموده است .

مسئول سازمان بسیج هنرمندان ادامه داد : بعد از تایید هیات بازخوان جشنواره ، تعداد 9 اثر به مرحله بازبینی راه یافتند که دو اثر از شهرستان سرخه ، دو اثر از شهرستان سمنان، یک اثر از شهرستان دامغان و چهار اثر از شهرستان شاهرود می باشد

احمدی در پایان خاطر نشان کرد:پس از بازبینی آثار توسط هیات بازبین نمایش های "دل در کدام سوی سینه است" به کارگردانی محمدرضا عبادیانی ، "پری خوانی عشق و سنگ" به کارگردانی روح اله صفا ، " تاریخ فقط شمر است و بس " به کارگردانی جواد رفیعیان و  "پیک نینوا" به کارگردانی هومن شهرستانی به مرحله استانی این جشنواره راه پیدا کردند.

مرحله استانی جشنواره در اوایل آذر ماه و در هفته بسیج در شاهرود برگزار خواهد شد .