سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آفریده را فرمان بردن نشاید آنجا که نافرمانى آفریننده لازم آید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :161
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235661
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
8:1 ع
برگزاری نخستین کارگاه تخصصی شعر بسیج - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان، نخستین کارگاه تخصصی شعر بسیج هنرمندان استان در سالن همایش های حوزه هنری استان برگزار گردید. 

محمود احمدی مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان استان گفت: با توجه به اهمیت آموزش و کادرسازی نیروهای ارزشی و حضور نیروهای جوان بسیجی در عرصه هنر وادب و به منظور ارتقای توانمندی های عملی و علمی هنرمندان اعضای شبکه هنری و ادبی بسیج در سال 1396، انجمن شعر بسیج هنرمندان استان ، تصمیم به برگزاری دو کارگاه تخصصی شعر نموده که اولین کارگاه آن با همکاری اداره کل حفظ آثار و نشرارزشهای دفاع مقدس استان سمنان و با حضور شاعران بسیجی استان در سالن همایش های حوزه هنری استان برگزار گردید. در ابتدا این کارگاه افراد برگزیده  اشعار خود را قرائت نموده در ادامه مهدی زارع استاد کارگاه مطالبی را در خصوص شعر عاشقانه بیان نمود و آثار قرائت شده مورد نقد و بررسی قرار گرفت.

از جمله موضوعات  این کارگاه  منظومه سرایی در حوزه موج بیداری و خیزش های انقلابی ، اسلامی ، هجو جاهلیت مدرن ، عاشقانه های پاک و حماسه های عاشقانه می باشد بود که شاعران علاقمند آثار خود را در مهلت تعیین شده  به دبیرخانه بسیج هنرمندان استان ارسال نمودند که بعد داوری آثار نفرات برگزیده انتخاب و در این کارگاه از ایشان تقدیر به عمل آمد.