سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند به موسی علیه السلام وحی کرد : «نعمت هایم را به خلقم یادآوری کن، به آنان نیکی نما و مرا محبوبشان گردان که آنان، جز کسی را که به آنان نیکی نموده است، دوست نمی دارند».غایت آرزوی دوستداران [إرشاد القلوب]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :70
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235570
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
9:30 ص
جلسه شورای همفکری بسیج هنرمندان استان در فصل تابستان - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ، جلسه شورای همفکری سازمان بسیج هنرمندان استان ، دوشنبه 20شهریور به ریاست دکتر سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان برگزار گردید .

در ابتدا این جلسه محمود احمدی دبیر شورا همفکری  و مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان ضمن تبریک سالروز میلاد امام موسی کاظم(ع) به تشریح فرمان انقلابی آتش به اختیار مقام معظم رهبری «مدظله العالی » پرداخته و موضوعات و محور جلسه را بیان نمود   .

در ادامه اعضای حاضر در جلسه نظرات ، پیشنهادات و طرح های اجرایی خود را در خصوص نحوه تحقق مطالبات مقام معظم رهبری « مد ظله العالی » در حوزه فرهنگ و هنر و موضوعاتی نظیر شبکه های اجتماعی،تولید و اشتغال ، حمایت از تولید داخلی ، قاچاق کالا و ارز ، گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی، عفاف و حجاب ، امر به معروف و نهی ازمنکر و ...  بیان نمودند.

این جلسه با جمع بندی مباحث و ایراد سخنرانی توسط  دکتر محمدرضا سوقندی رئیس شورای همفکری سازمانبسیج هنرمندان استان به پایان رسید .