سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] بسا کسى که با نعمتى که بدو دهند . به دام افتد ، و با پرده‏اى که بر گناه او پوشند فریفته گردد ، و با سخن نیک که در باره‏اش گویند آزموده شود ، و خدا هیچ کس را به چیزى نیازمود چون مهلتى که بدو عطا فرمود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :41
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235445
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
1:3 ع
اولین کارگاه دوره فیلمسازی مقدماتی برگزار گردید. - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان، اولین کارگاه دوره فیلمسازی مقدماتی به همت انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان برگزار گردید.

محمود احمدی سرپرست سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در گفتگو با خبرنگار بسیج هنرمندان استان گفت: با توجه به اهمیت آموزش و کادرسازی نیروهای ارزشی و حضور نیروهای جوان بسیجی در عرصه هنر و ادب و به منظور ارتقای توانمندی های عملی و علمی هنرمندان اعضای شبکه هنری و ادبی بسیج و فراهم آوردن زمیه و بستر مناسب برای گفتمان تخصصی ، تعامل و تبادل تجربیات و اطلاعات و ارتقای فضای نقد و نقادی و نظریه پردازی متعهد و همچنین ارتقای کیفی و کمی تولیدات و آثار هنری و ادبی در سال 1395 انجمن فیلم بسیج هنرمندان استان ، تصمیم به برگزاری دوره آموزش فیلمسازی در قالب چهار کارگاه فصلی چهار روزه نموده که اولین کارگاه با حضور هنرمندان بسیجی علاقمند از سراسر استان و حضور اساتید برجسته استانی  احمد نیک کار و علی همتی در مجتمع شهید کلاهدوز برگزار گردید در این کارگاه مباحث تخصصی از جمله فیلمنامه نویسی و کارگردانی مطرح گردید .

 


95/5/29::: 11:0 ص
نظر()