سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و فرمود : ] از خدا بترسید ، ترسیدن وارسته‏اى که دامن به کمر زده و خود را آماده ساخته ، و در فرصتى که داشته کوشیده و ترسان به راه بندگى تاخته و نگریسته است در آنجا که رخت بایدش کشید و پایان کار و عاقبتى که بدان خواهد رسید . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :13
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235417
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
8:38 ص
برترین های دوازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) معرفی ش - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

 

دوازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) با معرفی برترین های در بخش های داستان کوتاه و کوتاه کوتاه در مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان به کار خود پایان داد .

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، هیات داوران در پایان سه دور بررسی آثار در پایان نفرات اول تا سوم رده های سنی بزرگسال، جوان و نوجوان بخش داستان کوتاه را معرفی کردند که محبوبه حاجیان نژاد از سمنان با داستان "سلام به روی ماهت" در بخش بزرگسال ، معصومه دهنوی از خراسان رضوی با داستان "من اینجا امام رضا هم همین جا" در رده سنی جوان و لیلا دوستی  از زنجان با داستان "خوی پرنده" در رده سنی نوجوان در رده اول ایستادند.

هیات داوران در بخش بزرگسال نغمه بخشی از خراسان رضوی با داستان "وقایع دست کاری شده چند روز اخیر و حسین لعل بذری از خراسان رضوی با داستان "ماه همه خواب هستیم" را نفرات دوم و سوم شناخت و از ام البنین ماهر از خرسان رضوی با داستان "صفر چرخی" و زهرا ابراهیمی از تهران با داستان "آهوهای لهجه خراسانی تقدیر کرد.

همچنین در رده جوان نیز عاطفه امیری از تهران را با داستان "میان دو آهوان" و هدا حشمتیان از کرمانشاه را با داستان "خشک مثل قره قوم، سبز مثل کپه داغ"

به عنوان حائزین رتبه های دوم و سوم معرفی و از آرزو فلاحی از فارس با داستان "نهالی در برهئت" و سیدمحمد رضا ملکی از کرمان با داستان "تا او" را شایسته تقدیر شناخت.

هیات داوران دوازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) همچنین در رده سنی نوجوان داستان کوتاه سهیل احمدی از خراسان رضوی با داستان "دریا آخر دنیاست" و زهرا فتاحی از زنجان را با داستان "جامانده" به عنوان نفرات دوم و سوم معرفی کرد و از شیما شهیدزاده از کرمان با داستان "مامان خانم های گم شده" و سحر فتح الله زاده از زنجان را با داستان "وقتی زنگ ها به صدا درآمد" را مورد تقدیر قرار داد.

برای دوازدهمین جشنواره ملی داستان رضوی (کبوتر حرم) در مجموع یک هزار و 528 اثر داستانی از 902 نویسنده سراسر کشور ارسال شده بود که از این تعداد 706 اثر آن در بخش داستان کوتاه بود که در نهایت از بین 82 اثر مورد داوری قرار گرفته در مرحله نهایی 15 اثر به عنوان آثار برتر و تقدیرشده معرفی شدند.

در بخش داستان کوتاه کوتاه نیز از بین 736 اثر رسیده 14 اثر بدون رتبه بندی توسط هیات داوران شایسته دریافت جائزه شدند.

در این بخش هادی محمودی از زنجان با داستان "گفتگو" ، عابدین زارع از فارس با داستان "گوسفند نذری" ، شهپر کاوه از کرمانشاه با داستان "مهمانی" ، فاطمه قشمی از زنجان با داستان "جلا" ، لیلا تقوی از فارس با داستان "دورکعت نماز زیارت"، معصومه کریمی از همدان با داستان "زیارت سبز" مصطفی برقه ئی از خراسان جنوبی با داستان "شله چهل و هشتم" ، محمد گلی از خراسان رضوی با داستان "یا کریم ها" ، امیر حسین اسرافیلی از زنجان با داستان "کبوتر کاغذی" ، فاطمه صدیقی از کرمانشاه با داستان "شناسنامه"، سعید سخایی از تهران با داستان "سایه سفید" ، رضوان نیلی پور از اصفهان با داستان "خواب" ، مهرنوش گرجی از خوزستان با داستان "نمایشگاه" و زهران مخبر از تهران با داستان "آخرین لبخند" به عنوان برترین ها معرفی شدند.

در آیین اختتامیه این جشنواره که در تالار تئاتر شهر مجتمع فرهنگی هنری کومش سمنان برگزار شد جمعی از مسوولان کشوری و استانی حضور داشتند و جوائز برترین ها به آنها اهدا شد