سفارش تبلیغ
صبا ویژن
غایت دانش، عمل نیکوست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :169
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235669
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
8:40 ع
هنرمندان بسیجی استان سمنان اعلام کردند؛9دی شاهکار بصیرت ایرانیا - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود گفت:بعد از فتنه 88 ایرانیان شاهکار بصیرت خود را در روز 9 دی به نمایش گذاشتند.

عباس اعتماد در حاشیه کارگروه آموزشی سرگروه های شجره طیبه صالحین سازمان بسیج هنرمندان که در هتل نخل مشهد مقدس برگزار شد؛ افزود: مردم ایران در این روز با غیرت، ایمان و عزم و اراده، در مقابل باطل ایستادند و ولایتمداری خود را به منصه ظهور گذاشتند. 

وی با اشاره به اینکه نظام ما با خون شهدا آبیاری و تضمین شده است؛ تصریح کرد: پشتوانه مردمی برگ برنده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه های مقابله با دشمنان است که همین امر آنها را عصبانی می کند.

اعتماد اضافه کرد: فتنه گران قصد لطمه زدن به میراث امام (ره)‌ را داشته که خوشبختانه با عنایات حق تعالی این آرزوی خام را به گور خواهند برد.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه عوامل فتنه‌ با اسلام مخالف بودند؛ ادامه داد: همزمان با عزاداری مردم ایران برای سرور و سالار شهیدان آقا اباعبدالله الحسین(ع)، عده‌ای محدود به خیابان‌ها آمدند و همه نشانه‌های دینی و پرچم‌ها را آتش زدند، که این خود بهترین دلیل مخالفت آنها با اسلام بود.

وی افزود: همه مردم دیدند که در آن ایام آنها کارهایی کردند که دشمنان انقلاب، اسلام و ایران شاد شوند.

اعتماد با بیان اینکه ایران اسلامی اکنون علم استقلال در جهان اسلام را در دست دارد، گفت: 9 دی آتشفشان خودجوش مردم در سراسر ایران بود.

وی با اشاره به تقدیر مقام معظم رهبری از مردم تصریح کرد: پیام 9 دی بصیرت در مقابل توطئه های ظاهر و پنهان دشمنان است که نباید فراموش شود و همواره این روز را باید عزیز داشت.

عباسعلی خراسانی هنرمند بسیجی دیگر این استان با بیان اینکه مردم در حماسه 9 دی با بصیرت و ولایت‌پذیری در برابر دشمنان نظام اسلامی ایستاند، گفت: پس از حماسه آفرینی ملت ایران در این روز، دشمنان از موثر بودن فتنه آفرینی خود ناامید شدند.

وی با بیان اینکه مردم بصیر ایران در9دی به دنیا اعلام کردند که دست از سر قرآن، بر نمی‌دارند؛ گفت: مردم بصیر ایران اسلامی همواره از یادگار امام خمینی(ره) و خون شهدا محافظت می‌کنند.

وی تاکید کرد: دنیا مطمئن باشد که مردم اجازه نمی‌دهند افرادی با هر بهانه بار دیگر فتنه سازی کنند.

خراسانی اضافه کرد: حضور ملت ایران در صحنه‌های مختلف انقلاب پیامی است به دشمنان ایران که بدانند اگر مردم ما در کنار رهبر عزیز و دولت خواهد ایستاد و سر سورنی عقب نخواهد نشست.

راوی دفاع مقدس خاطر نشان کرد: در جریان فتنه مردم ولایتمدار ایران اسلامی، احساس کردند گوشه ای از این جریانات فتنه، متوجه رهبری و ولایت فقیه است بنابراین به میدان آمدند وحمایت همه جانبه خود را از نظام و رهبری ابراز داشتند.

مربی صالحین کانون بسیج هنرمندان شهرستان دامغان، 9دی را سالروز تولد دوباره ی انقلاب اسلامی ایران و تجدید عظمت انقلاب دانست.

خراسانی ابراز داشت: هتاکی به مقدسات وارزشهای دینی نشان داد که فتنه گران و دشمنان با اساس دین و انقلاب اسلامی مشکل دارند.

مهدی بانی هنرمند بسیجی کانون هنرمندان شهرستان شاهرود نیز در خصوص حماسه 9 دی گفت: ملت ایران هر ساله در سالگرد 9 دی با گرامیداشت این روز نشان می دهند که هرگز حاضر نخواهند شد استقلال و عزت خود را با رفاه مادی ظاهری معاوضه کنند.

وی افزود: مردم ما اجازه نمی‌دهند آمریکایی‌ها بتوانند دوباره توسط مزدورانشان بتوانند ئر این کشور فته انگیزی نمایند.

بانی تاکید کرد: مردم ما پای انقلاب و مقام معظم رهبری خواهد ایستاد و مدافع استقلال، آزادی و عزت ملی هستند.

وی خاطرنشان کرد: اکنون به برکت انقلاب، قرآن، مقام معظم رهبری، مرجعیت و روحانیت آگاه و حضور ملت بصیر ایران در تمام صحنه‌ها ایران اسلامی به نمونه ای در میان کشورهای منطقه تبدیل شده است.

 مصطفی باقرآبادی، مسؤل انجمن تئاتر سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان نیز به خبرنگار ما گفت: این روز، روز تبلور عشق و ایثار در قاموس انقلاب اسلامی ایران است.

وی افزود:حماسه نهم دیماه؛ سیلی محکم امت اسلامی ایران به جریان فتنه و اربابان آنهاست .

وی ضمن اشاره به اینکه حضور با شکوه وپرشور مردم در حماسه 9دی سه سال اخیر، مظهر ولایت پذیری جامعه است؛ افزود: حماسه جاویدان ملت ایران سند اقتدار این امت اسلامی است.