سفارش تبلیغ
صبا ویژن
خداوند می فرماید : گفتگوی علمی در میان بندگانم دلهای مرده راحیات می بخشد؛ آن گاه که در آن به امر من برسند . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :96
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235596
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
12:33 ع
همایش در جستجوی حقیقت در شاهرود برگزار شد - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان،  آئین گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی و سالروز شهادت سید مرتضی آوینی در شاهرود برگزار گردید. در این همایش که با نام "در جستجوی حقیقت" و به همت بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود ، اداره فرهنگ و  ارشاد اسلامی شهرستان شاهرود و حوزه هنری شاهرود با حضور  جمعی از هنرمندان شهرستان در سالن همایشات فرهنگسرای بهمن  برگزار گردید فرماندار شاهرود ، جمعی از مسئولان  شهرستان و هنرمندان حضور داشتند .

 پخش مستند، سخنرانی با موضوع تبیین شخصیت شهید سیدمرتضی آوینی و هنرمند فقید مرحوم فرج اله سلحشور ، اجرای نمایش، نقالی و شعرخوانی از جمله برنامه های اجرا شده در این همایش بود .

در این همایش حسین نظارت هنرمند پیشکسوت در رشته هنرهای تجسمی در روی صحنه با هنرمندی تمام تصویر پنج شهید رزمنده شاهرودی بر روی بوم به تصویر کشید. از دیگر برنامه های این همایش اکران قسمتی از مجموعه مستند گردان کربلا ساخته محمد عباسی برای نخستین بار و تجلیل از چهار هنرمند شهرستان شاهرود در حوزه های تجسمی، نقاشی، نمایش و موسیقی بود.