سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دلها را هوایى است و روى آوردنى و پشت کردنى ، پس دلها را آنگاه به کار گیرید که خواهان است و روى در کار ، چه دل اگر به ناخواه به کارى وادار شود ، کور گردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :145
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235645
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
6:1 ع
ابزار هنر بهترین راه نمایش وانتقال رشادتهای رزمندگان به نسل جدید - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

به گزارشخبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ، سیدمحمدرضا هاشمی در همایشی با نام "در جستجوی حقیقت"  که به مناسبت سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی سید شهیدان اهل قلم و روز هنر انقلاب اسلامی برگزار گردید ابزار هنر بهترین راه نمایش و انتقال رشادت های رزمندگان به نسل جدید دانست و  یاد و خاطره شهید اهل قلم، سید مرتضی آوینی را گرامی داشت .   

فرماندار شاهرود ، مرحوم فرج الله سلحشور را نمونه ای از هنرمندی دانست که برای حفاظت از دین و آرمان های انقلاب، آثار ارزشمندی از خود به یادگار گذاشت .

ابشان با اشاره به برنامه هایی که همه ساله در هفته هنر انقلاب اسلامی در این شهرستان برگزار می شود، یادآور شد: سال گذشته و در این ایام شاهد برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی شهرستان در قالب اجلاسیه یک هزار و 26 شهید شهرستان بودیم و سیاری از رزمندگان و خانواده های شهدا و ایثارگران نیز سهمی در برگزاری هرچه بهتر اجلاسیه سال گذشته داشتند.

در این همایش که به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود، اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان شاهرود و حوزه هنری شاهرودب رگزار گردید  جمعی از مسوولان و هنرمندان حضور داشتند.