سفارش تبلیغ
صبا ویژن
هرگاه خداوند بنده ای را دوست بدارد، او رابه بلایی بزرگ مبتلا می کند . پس اگر آن بنده راضی گشت، بهره اش نزد خداوند، رضایت است و اگر ناخشنود گشت، بهره اش نزد خداوند، ناخشنودی است [.رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :177
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235677
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
9:25 ع
مسئولان توسعه هنرهای اسلامی در کشور را مدنظر قرار دهند - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

امام‌جمعه سمنان گفت: مسئولان کشور هنرآفرینان را فراموش نکنند و در توسعه هنرهای مفید و اسلامی کوشا باشند  .

آیت‌الله سید محمد شاهچراغی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در سمنان، با اشاره به روز هنر انقلاب اسلامی اظهار داشت: هنرآفرینان زیباترند؛ چراکه در روایت داریم که بهتر از کار خیر آن کسی است که آن کار خوب را انجام می‌دهد.

وی از شهید آوینی به عنوان الگوی شهدای اهل‌قلم نام برد و تصریح کرد: شهید آوینی و امثال این شهید بزرگوار هنرآفرینان هستند و باید مورداحترام و تعظیم و تجلیل قرار گیرند.

نماینده ولی‌فقیه در استان سمنان با اشاره به اینکه در بخش‌های مختلف هنرهای فراوانی داریم تصریح کرد: البته باید توجه داشت که لازم است تا هنر برای جامعه مفید باشد و برخی هنرها ممکن است اسم هنر را داشته باشد؛ اما برای جامعه مفید نیست و فایده‌ای برای جامعه ندارد.

آیت‌الله شاهچراغی با اشاره به اهمیت توسعه هنر در کشور تأکید کرد: امیدواریم که مسئولان کشور هنرآفرینان را فراموش نکنند و در توسعه هنرهای مفید و اسلامی کوشا باشند.

وی به هنرمندان و حوزه هنری استان سمنان توصیه کرد: هنرمندانی که دارای هنر هستند هنرهای خود را توسعه دهند و سعی کنند هنرهای مفید رنگ خدایی و دینی داشته باشد تا به نفع انقلاب و جمهوری اسلامی باشد.