سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دنیا خانه‏اى است که از آن بگذرند ، نه جایى که در آن به سر برند ، و مردم در آن دو گونه‏اند : یکى آن که خود را فروخت و خویش را به تباهى انداخت ، و دیگرى که خود را خرید و آزاد ساخت . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :127
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235627
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
3:55 ع
آئین اختتامیه دو سالانه های جشنواره عکس و جشنواره فیلم کوتاه - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

آئین اختتامیه دو سالانه های جشنواره عکس جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان سمنان همزمان برگزار گردید

به گزارش خبر نگار بسیج هنرمندان استان سمنان، اختتامیه دو سالانه های جشنواره عکس جشنواره فیلم کوتاه بسیج هنرمندان استان سمنان  در روز دوشنبه 6 مهر ، ساعت 18:30 در سالن حکیم الهی فرهنگسرای کومش سمنان برگزار گردید.

میهمانان ویژه این مراسم مسئولین دستگاههای فرهنگی هنری استان سمنان اعم از ، مظاهری مشاور امور ایثارگران استانداری ، کارخایی  مدیر کل روابط عمومی استانداری استان سمنان ، حجه الاسلام و المسلمین فریدون  مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثار گران استان سمنان ، محمد رضا سوقندی  مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ، یار احمدی مدیر کل حوزه هنری استان سمنان ، فریدون  مسئول ستاد کنگره 3000 شهید استان سمنان ، نیک کار قائم مقام صدا و سیمای مرکز سمنان  ، صادقی معاون سیمای مرکز سمنان و جمعی از هنرمندان عرصه عکس و فیلم استان بودند.

در این مراسم علی عشق مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان طی سخنان خود از حضور روز افزون هنرمندان در عرصه های تخصصی بسیج هنرمندان استان سمنان تقدیر و تشکر کرد وی در ادامه سخنان خود واگذاری مدیریت اجرایی برنامه های شاخص سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان به جوانان را موجب تداوم حرکت انقلابی بسیج در آینده خواند .

علی عشق در ادامه سخنان خود گفت:  ما می توانیم برنامه های شاخص سازمان را خودمان طراحی و برنامه ریزی و مدیریت و اجرا کنیم اما هدف مان تربیت نیروهای جوان و معرفی افراد طراز انقلاب اسلامی است که این امر با واگذاری کارهای بزرگ به جوانان ارزشی امکان می یابد . در ادامه مراسم بیانیه های دوسالاتنه عکس و فیلم توسط مسئولین انجمن های آنها میثم قدس پور و علی همتی قرائت شد و. سپس از نفرات برگزیده هر جشنواره تقدیر بعمل آمد .

جشنواره عکس بسیج


94/7/7::: 2:6 ع
نظر()