سفارش تبلیغ
صبا ویژن
« أَوْ لَـمَسْتُمُ النِّسَآءَ ؛ یا زنان را لمس کردید»پرسیدم . فرمود : «مقصود، همبستر شدن است ؛ لیکن خداوند، عفیف است و عفّت را دوست دارد . لذا آن گونه که شما نام می برید، نام نبرده است» . [حلبی - از امام صادق علیه السلام درباره [مقصود] سخن خداوندـ عزّوجلّ ـ]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :87
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235587
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
11:10 ص
شب شعر انتظار در مهدیشهر - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

عصر شعر انتظار

همزمان با اعیاد خجسته شعبانیه و در آستانه سالروز میلاد حضرت امام زمان (عج) شب شعر انتظار با مشارکت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان مهدیشهر و کانون بسیج هنرمندان شهرستان مهدیشهر برگزار گردید.

به گزارش خبرنگار کانون بسیج هنرمندان شهرستان مهدیشهر، در این برنامه که در سالن اجتماعات دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی مهدیشهر برگزار شد، محمدرضا سوقندی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان ضمن تقدیر و تشکر از حضور پر شور شعرای استان در فراخوان جشنواره شعر انتظار بر برگزاری جشن های نیمه شعبان به صورت ملی و بین المللی در شهرستان مهدیشهر تاکید نمود.

در ادامه شاعران برجسته ملی حامد عسگری و مهدی فرجی و تعدادی از شاعران استان سمنان به شعرخوانی با  موضوع  امام زمان(عج) ، انتظار و ...پرداختند.

همچنین ناصر حامدی مسئول انجمن شعر سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان که اجرای برنامه های شعرخوانی این عصر شعر را بر عهده داشت ،در بخشی از برنامه به تقدیر و تشکر از مشارکت سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان در برگزاری این عصر شعر پرداخت.

در پایان از هنرمندان صاحب آثار برتر تقدیر به عمل آمد.