سفارش تبلیغ
صبا ویژن
دستاورد دانش، بی رغبتی به دنیاست . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :23
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235523
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
2:52 ص
شب شعر ایثار و شهادت در شاهرود برگزار میشود - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

  مدیر کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود از برگزاری شب شعر ایثار و شهادت در راستای برگزاری اجلاسیه شهدای این شهرستان خبر داد.

عباس اعتماد عصر امروز در نخستین جلسه گروه‌های صالحین شاهرود که با حضور هنرمندان بسیجی در اداره ارشاد این شهرستان برگزار شد، اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود را مهم‌ترین اقدام فرهنگی سال 94 عنوان کرد و اظهار داشت  : کانون بسیج هنرمندان شاهرود با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان، در مراسم افتتاحیه این اجلاسیه در بیست و هفتم فروردین‌ماه برنامه های ویژه‌ای دارند.

وی اعلام کرد: در محل اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود، دو غرفه به هنرمندان و شعرا بسیجی اختصاص‌یافته است که در آن برنامه‌های شب‌شعر و ایستگاه دل نوشته برگزار می‌شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود با اشاره به موفقیت کانون بسیج هنرمندان شاهرود در جهت کسب مقام کانون برتر استان در سال 92 و 93، این موفقیت را به هنرمندان بسیجی تبریک گفته و آن را حاصل تلاش‌ها و زحمات مخلصانه ایشان عنوان کرد.

اعتماد افزود: تلاش‌های مضاعف، بی‌ریا و عاشقانه هنرمندان بسیجی در سال 93 سبب شده است تا بار دیگر این کانون به‌عنوان کانون برتر استان انتخاب شود.

وی با اشاره به انتخاب شهید فیلم‌ساز شاهرود، "سید تقی حسینی " به‌عنوان شاخص سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، از وعده مدیرکل فرهنگ و ارشاد این استان مبنی بر حمایت از ساخت فیلم مستند این شهید یادکرده و افزود: فیلم مستند شهید حسینی در سال 94 با حمایت اداره کل و اداره ارشاد شاهرود ساخته می‌شود.

در این جلسه پیشنهاد‌هایی نظیر حمل تابوت نمادین شهدا، غبارروبی و روشن کردن شمع بر سر قبور شهدا، برگزاری مسابقه شهدا و اهدا جوایز، تقدیر از خانواده شهدا، پیوند شهدا با کودکان با ایجاد ایستگاه نقاشی، تلاش برای حفظ پاکیزگی گلزار شهدا و عاری ماندن قبور از لکه‌های شمع؛ از سوی هنرمندان بسیجی ارائه شد.

منبع خبرگزاری تسنیم

 


94/1/26::: 9:59 ص
نظر()