سفارش تبلیغ
صبا ویژن
ثمره اندرز، بیداری است . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :74
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235478
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
8:31 ع
دیدار مدیران و هنرمندان شاهرودی با خانواده شهید شاخص استان سمنان - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

دیدار با خانواده شهدای هنرمند

 

موفقیت و اقتدار تیم مذاکره کننده ایران، مرهون خون شهدا است 

 همزمان با سالروز هنر انقلاب اسلامی که با سالروز ولادت حضرت فاطمه (سلام الله علیها) و ایام تکریم مادران و همسران شهدا مقارن شده است، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با خانواده شهید شاخص سال 94 سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان، شهید "سیدتقی حسینی" و شهید هنرمند " محمد جعفر فنائی شاهرودی" دیدار کرد.


در این دیدار که با حضور  ریاست اداره ارشاد شاهرود، جمعی از شعرا و هنرمندان کانون بسیج هنرمندان شاهرود صورت گرفت، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، اظهار کرد: امروزه عزت و عظمت ایران اسلامی مدیون خون شهدا است و ما که وامدار آن سبکبالان هستیم،  وظیفه داریم که ضمن تکریم ایشان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، در راستای پاسداری از  خون شان، کوشا باشیم.

سید محمد رضا هاشمی تصریح کرد: موفقیت و اقتدار تیم مذاکره کننده جمهوری اسلامی ایران، مرهون خون پاک شهدا است.
فرماندار شاهرود افزود: به برکت خون شهدا است که روز به روز بر قدرت جمهوری اسلامی ایران افزوده می شود و ایران اسلامی، بر فراز قله های پیشرفت و قدرت تکیه زده است.
وی ابراز کرد: اینکه ما امروزه در عرصه‌های مختلف اقتصادی، صنعتی، نظامی، علمی و... در حال پیشرفت و توسعه هستیم، حکایت از روحیه جهادی ملت ایران دارد که همواره پیروز و سربلند اند.
در این دیدار شاعر بسیجی، سید مهدی روانفر نیز به شعرخوانی در وصف شهدا و شهید آوینی پرداخت.
عباس اعتماد، مدیرکانون بسیج هنرمندان نیز دراین دیدارضمن گرامیداشت یادوخاطره شهید آوینی گفت باتوجه به اینکه شهید شاخص سال هنرمندشهید سیدتقی حسینی است بامشارکت اداره کل استان واداره ارشاد شاهرود فیلم داستانی شهیدسیدتقی حسینی ساخته خواهد شد.

 وی برنامه های این روزراگردهمایی بسیجیان هنرمند ؛ حضورمشترک خانواده معظم شهدای هنرمند وهنرمندان درگلزارشهدا ونورباران وگلباران قبورشهدای هنرمند ؛خاطره گویی واجرای نمادین دربرنامه های افتتاحی اجلاسیه اعلام کرد.
 
شهید فلیمساز، سید تقی حسینی در سن 18 سالگی در شرق دجله به شهادت رسید و شهید محمد جعفر فنائی، هنرمند، معلم و پاسدار شهید در سن 25 سالگی، شربت شهادت نوشید و  به دیدار معبود شتافت.

فرازی از وصیت نامه شهید محمد جعفر فنائی شاهرودی :
بارخدایا! گرچه میدانم گناهکارم و در لحظه های حیاتی که گذشت نتوانستم نفس خویش را افسار زنم ولی چشم امیدم به دریای رحمت توست که سنگینی گناهم را خون سرخم می کشد و در محشر چیزی جز این قطره های خون در پیشگاه تو ندارم.

فرازی از وصیت نامه شهید سید تقی حسینی:
مبادا ظاهر زیبا و فربیده  دنیا شما را از سعادت اخروی بی نصیب سازد و روز محشر سر افکنده و خجل باشید.

منبع: تسنیم