سفارش تبلیغ
صبا ویژن
پرخوری، حجاب تیز فهمی است [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :30
کل بازدید :235814
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/31
4:58 ص
نمایشگاه نقاشی«غلامرضا شمس الدین»در سمنان برگزار شد - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

نمایشگاه آثار نقاشی استاد شمس الدین

 

نمایشگاه نقاشی«غلامرضا شمس الدین»در سمنان برگزار شد

به گزارش روابط عمومی اداره کل فرهنگ وارشاداسلامی استان سمنان،ابوالفضل دلارام مدیر مجتمع فرهنگی  وهنری  کومش در حاشیه افتتاحیه این نمایشگاه با بیان این مطلب افزود:به مناسبت فرا رسیدن 20 فروردین،سالروز شهادت سیدمرتضی آوینی که روز هنرانقلاب اسلامی نام گرفته نمایشگاه نقاشی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و کانون بسیج هنرمندان شهرستان سمنان برپا گردیده است.
وی با اشاره به دیگر اهداف برپایی این نمایشگاه عنوان کرد: معرفی این هنر در بین اقشار جامعه و نشر و گسترش این هنر در بین علاقمندان از جمله اهداف مهم برپایی این نمایشگاه است.
دلارام  با بیان اینکه با توجه به ورود نرم‌افزارهای کامپیوتری، احساس می‌شود هنر ارزشمند تجسمی کم‌کم رو به فراموشی می‌رود، ابراز امیدواری کرد:برپایی این نمایشگاه ‌ها گامی در راستای ایجاد انگیزه و فعالیت بیش از پیش علاقمندان در این عرصه است.
به گفته وی این نمایشگاه شامل 36 اثر برگزیده هنرمندبرجسته تجسمی شهرستان آقای غلامرضا شمس الدین می باشدکه از19فروردین ماه به مدت 7 روز درمحل نگارخانه سیمرغ این مجتمع برپاشده است .
لازم به توضیح است که علاقمندان برای بازدیداین نمایشگاه می توانند همه روزه ازساعت 17 تا 20 به مجتمع فرهنگی و هنری کومش واقع در بلوار شهیدقدس مراجعه نمایند.

گفتنی است:در آئین افتتاح این نمایشگاه محمدرضا سوقندی،مدیرکل فرهنگ وارشاد اسلامی استان سمنان وجمعی ازهنرمندان حضورداشتند.