سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یا دانشمند باش یا دانشجو یا شنونده و یادوستدار و پنجمی مباش که هلاک می گردی . [پیامبر خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :0
بازدید دیروز :19
کل بازدید :235755
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/30
12:23 ص
اختتامیه هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان سمنان - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

جشنواره هنرهای تجسمی بسیج استان سمنان

مراسم اختتامیه هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان سمنان برگزار شد

مراسم اختتامیه هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی بسیج هنرمندان استان سمنان همزمان با سالروز حماسه 9 دی در سالن حکیم الهی شهرستان سمنان با حضور صاحبان آثار از شهرستان های سراسر استان و باحضور دستگاه های فرهنگی هنری استان برگزار شد . به گزارش خبر نگار ما در این مراسم علی عشق مسئول سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان شبکه سازی و استفاده از فرایندهایی مانند جشنواره ها راراه برون رفت از مشکلات موجود در راه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی بوسیله هنر ارزشی دانست و افزود با شبکه های هم دل و هماهنگ و فرآیندهای موجود بسیج نیز می توان برکید دشمنان انقلاب اسلامی غلبه کرد  .

طی این مراسم گزارش اقدامات انجام شده و سیر وروند آن توسط دبیرخانه هفتمین دوسالانه هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان توسط غلامرضا پهلوان مسئول انجمن هنرهای تجسمی سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان ونماینده هیئت داوران این جشنواره بیان شد . پهلوان در بیانات خود گفت ما برای جلب آثار این جشنواره آثار دریافتی بصورت اینترنتی و آثار ارسالی هنرمندان استان سمنان و آثار تولید شده در ورکشاپ دموکراسی اشغال که در تابستان سال جاری با هدف حمایت از مردم مظلوم غزه برگزار شد وآثار تولیدی در ورکشاپ گرامیداشت سالروز حماسه 9 دی برگزار شد یعنی از 4 روش اقدام نمودیم که خوشبختانه درنتیجه آثار فاخر و متنوعی در این فرایند به دبیرخانه جشنواره رسید . داور دیگر این جشنواره ابوالفضل دلارام استاد بومی هنرهای تجسمی این استان بود که از وی نیز تقدیرشد .

در این مراسم لوح تقدیر و هدایای برگزیدگان به آنان تقدیم و از پیشکسوت هنر های تجسمی جناب آقای محمد بنی اسدی تجلیل بعمل آمد .

برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی در مناسبت های آتی از دیگر برنامه های تداوم این جشنواره خواهد بود