سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که به تو گمان نیک برد با نیکویى در کار گمان وى را راست دار [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :89
بازدید دیروز :8
کل بازدید :235493
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/19
11:13 ع
دیدار صمیمی باخانواده معظم شهید جمشید طاهرکرد - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

 

شهید بزرگوار جمشید طاهرکرد

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان ، جمعی از بسیجیان هنرمند کانون بسیج هنرمندان شهرستان سمنان همزمان با پنج آذر سالروز تاسیس شجره طیبه بسیج ،با خانواده معظم شهید جمشید طاهرکرد ،مادر بزرگوار و برادر ارجمند شهید دیدار نمود.

در این دیدار صمیمی  که در منزل مادر بزرگوار شهید انجام گردید و جمعی از  هنرمندان بسیجی و مسئولین و کارکنان ناحیه بسیج سپاه شهرستان سمنان و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از جمله جناب سرگرد دهرویه جانشین محترم ناحیه بسیج سپاه شهرستان سمنان و جناب آقای دکتر سوقندی مدیرکل محترم اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان حضور داشتند ،رشادت های شهدای هشت سال دفاع مقدس بازگو و خاطرات این شهید بزرگوار از زبان مادر و برادر شهید بیان گردید.

شهید عزیز جمشید طاهرکرد از شهدای هنرمند استان سمنان و شهرستان مهدیشهر می باشند که فعالیت های هنری این شهید در زمینه  تئاتر ، نقاشی و گویندگی و گزارشگری بوده است . ایشان شهید شاخص هنرمند استان سمنان در سال 1393 می باشد.

همچنین از خانواده بزرگوار شهید جمشید طاهرکرد در کنگره ملی 450 شهید هنرمند تئاتر کشور که با نام ملکوتیان صحنه در 12 آذر در استان اردبیل برگزار می گردد ،تقدیر به عمل خواهد آمد.

 


93/9/6::: 12:18 ع
نظر()