سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که عوض را باور کند ، در بخشش جوانمرد بود . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :10
بازدید دیروز :30
کل بازدید :235795
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/31
1:43 ص
نشست هم اندیشی بسیج هنرمندان شاهرود با محوریت هفته بسیج - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان
نشست "هم اندیشی هفته بسیج" کانون بسیج هنرمندان شاهرود، با حضور اساتید هنر و ادب، برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شاهرود، در نشست هم‌اندیشی کانون بسیج هنرمندان شاهرود که با محوریت هفته بسیج و با حضور رئیس اداره ارشاد شاهرود، اساتید هنر و ادب و جمعی از هنرمندان بسیجی و اعضای شورا برگزار شد، از تلاقی هفته بسیج و محرم یادکرده و اظهار کرد: هدف و غایت بسیج و این ایام، یکی است و باید 2 صورت متفاوت در برنامه به چشم آید.

محسن امیری از برنامه بزرگداشت شهید آوینی در فروردین سال جاری یادکرده و بابیان اینکه تفکر بسیجی سربلندی و عزت را برای ملت به همراه آورده است، گفت: باید برنامه‌های هفته بسیج را در بحث مکان، محتوا و... به‌سوی تازگی ببریم تا مانند مراسم گرامیداشت سید شهیدان اهل‌قلم، متفاوت و در اذهان ماندگار شود.

مسئول انجمن‌های هنر و ادبی کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز اذعان کرد: باید قالب‌های همیشگی شکسته شود و برنامه‌ها از حالت سخنرانی و کلیشه‌ای ، خارج شود.

مهدی بانی افزود: باید در راستای برگزاری یک مراسم هنرمندانه و متفاوت و نیز همراه با جذب جوانان تلاش کنیم.

مسئول انجمن اهل‌قلم شهرستان شاهرود نیز، ضمن ارائه پیشنهاد‌هایی در خصوص برگزاری برنامه‌ای منحصربه‌فرد ابراز کرد: انجام کار بدیع و اجرای برنامه‌ای بی‌نظیر شرایط خاصی را می‌طلبد.

عماد عبادی افزود: در ساختارشکنی و تغییر سبک برنامه  باید تدبیری بیندیشیم تا با حضور مسئولین و هنرمندان  برنامه به سبکی خاص و هنرمندانه برگزار شود.

مدیر کانون بسیج هنرمندان شاهرود، بابیان اینکه هفته بسیج فرصتی برای نمایش توانمندی‌های بسیجیان است، دیدار از خانواده شهدا هنرمند، رونمایی از کتاب شهیدان خواجه مظفری، تقدیر از هنرمندان بسیجی، برگزاری شب‌شعر، مراسم تعزیه و همایش ویژه هنرمندان بسیجی را ازجمله برنامه‌های کانون بسیج هنرمندان شاهرود در هفته بسیج عنوان کرد.

عباس اعتماد خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا برنامه‌ای منحصربه‌فرد و هنرمندانه برگزار کنیم و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص، در جلسه آینده، در روز یکشنبه اتخاذ می‌شود.