سفارش تبلیغ
صبا ویژن
برای آدمی زشت است که عملش از دانشش کمتر باشد و کردارش به گفتارش نرسد . [امام علی علیه السلام]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :24
بازدید دیروز :30
کل بازدید :235809
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/31
3:54 ص
برگزاری گارگاه \لزوم بصیرت هنرمند بسیجی در تولیدات هنری\ - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

به همت بسیج هنرمندان شاهرود صورت گرفت؛
برگزاری گارگاه "لزوم بصیرت هنرمند بسیجی در تولیدات هنری"
در اولین روز هفته بسیج، به همت کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود کارگاه آموزشی "لزوم بصیرت هنرمند بسیجی در تولیدات هنری" با حضور کارشناس صدا و سیمای مرکز سمنان برای جمعی از خبرنگاران و هنرمندان بسیجی این شهرستان برگزار شد.
مدرس این گارگاه ضمن تاکید بر بصیرت هنرمندان بسیجی برای درک شرایط موجود؛ اظهار کرد: بسیج یک نیروی مردمی در برابر دشمنان اسلام و انقلاب است و تا وقتی که تفکر بسیجی در کشور ما استمرار داشته باشد، دشمن در توطئه های خود علیه ایران اسلامی با شکست مواجه خواهد شد.
رضا ملکی افزود: پایبند بودن به فرهنگ بسیج موجبات پیشبرد اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و آرامش وآسایش جامعه ما را فراهم خواهد کرد.
وی تاکید کرد: نقش هنرمندان بسیجی در این برهه از زمان که جوانان ما در معرض خطر جنگ نرم قرار دارند؛ بسیار حائز اهمیت بوده و باید با تولیدات متعهدانه، در این جبهه نیز همچون هشت سال دفاع مقدس جانانه بایستیم تا پیروز   شویم.
ملکی تصریح کرد: بسیجیان هنرمند می‌توانند با آثار فاخر خود گامی مثبت در راستای اقتصاد مقاومتی برای تحقق"اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی" بردارند.
مسئول کانون بسیج هنرمندان شهرستان شاهرود نیز در حاشیه برگزاری این گارگاه آموزشی با بیان اینکه توطئه‌های دشمنان همیشه علیه انقلاب اسلامی و نظام، همه‌جانبه بوده است؛ گفت: امام خمینی(ره) با درایت و هوشیاری بالای خود بسیج مستضعفان را تشکیل داده و تمام توطئه‌های دشمنان را خنثی کردند و پس ‌از آن نیز بسیج را شجره طیبه و لشکر مخلص خدا دانستندکه خوشبختانه این نیروی مردمی نیز به انتظارات امام(ره) پاسخ خوبی داد.
عباس اعتماد در ادامه یک ‌بار دیگر از خبرنگاران رسانه‌های شهرستان شاهرود به خاطر انعکاس اخبار بسیج هنرمندان تقدیر کرد و متذکر شد: امیدواریم در هفته بسیج امسال نیز پوشش اخبار بهتر و گسترده‌تر از گذشته انجام شود، چراکه ما وظیفه داریم کارهایی که انجام می‌شود را به اطلاع مردم برسانیم تا جامعه اطلاع دقیق از فعالیت‌های و کارهای گسترده‌ای که بسیج انجام می‌دهد داشته باشد.
وی با اشاره به فرازهایی از فرمایشات مقام معظم رهبری تاکید کرد: بی‌شک حضور آگاهانه و با بصیرت هنرمندان بسیجی، رمز سربلندی ملت ما در مقابل توطئه‌های دشمنان است و رسانه‌ها و هنرمندان یکی از بهترین راهها برای تحقق این آگاهی و بصیرت می‌باشند.
اعتماد خاطر نشان کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی، تفکر بسیجی به دشمنان داخلی و خارجی ثابت نمود، تا زمانی که تفکر ناب بسیج در این سرزمین طنین انداز است، آمریکا و ایادی استکبار هیچ غلطی نمی توانند بکنند.