سفارش تبلیغ
صبا ویژن
[ و در وصف جمع فرومایگان فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند پیروز گردند ، و چون پراکنده گردند شناخته نشوند [ و گفته‏اند امام فرمود : ] آنانند که چون فراهم آیند زیان رسانند و چون پراکنده شوند سود دهند . [ گفتند زیان فراهم آمد نشان را دانستیم سود پراکنده شدنشان چیست ؟ » فرمود : ] خداوندان پیشه‏ها به سر پیشه‏هاى خود بازگردند و مردم از آنان سود برند : چون بنّا که بر سر ساختن بناى خود رود و بافنده که به کارگاهش و نانوا که به نانوا خانه بازگردد . [نهج البلاغه]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :34
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235534
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
4:13 ص
سوگواره ملی عکس « مهر محرم » آغاز شد - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان


به گزارش روابط عمومی موسسه موج فرهنگ، هفتمین سوگواره ملی عکس «مهرمحرم» در سمنان آغاز شد. میثم قدس پور دبیر اجرایی این سوگواره با اعلام این خبر افزود :« موسسه موج فرهنگ با همکاری نهادهای فرهنگی استان برای هفتمین سال متوالی اقدام به برگزاری سوگواره ملی عکس «مهرمحرم» در دو بخش ملی و ویژه استان سمنان نموده است و از کلیه عکاسان و علاقمندان دعوت بعمل می آید که آثار خود را در موضوع مراسم و آئین های عزادارای حضرت اباعبدا..الحسین (ع) در ماه محرم به آدرس دبیرخانه سوگواره واقع در : سمنان ، شهرک گلستان ، بلوار نگارستان غربی ، مجتمع فرهنگی جوانان ، دفتر موسسه موج فرهنگ کدپستی : 93635-35197 ، تلفن : 3-4437521 یا پست الکترونیکی MehreMoharram@gmail.com  ارسال نمایند.

مسوول انجمن عکس سازمان بسیج هنرمندان استان با بیان اینکه هر عکاس می تواند تعداد 5 عکس با حداقل طول 30 سانتیمتر و با کیفیت  Dpi300 با فرمت Jpg ارسال نماید گفت :« عکس ها می بایست در ماه محرم سالهای 1392 و 1393 تهیه شده و نباید برای ششمین سوگواره ملی عکس «مهرمحرم» ارسال شده باشد و عکاسان تا 29 آبان ماه فرصت دارند نسبت به ارسال آثار خود به دبیرخانه سوگواره اقدام نمایند.»

 وی هدف از برگزاری سوگواره ملی عکس «مهرمحرم» را گسترش فرهنگ و تمدن ایرانی – اسلامی بویژه فرهنگ و هنر عاشورایی در سطح جوامع ایران و دیگر کشورها و تحکیم پیوند بین دین، هنر و رسانه با معرفی و به تصویر کشیدن صحنه های عزاداری در نقاط مختلف کشور بویژه در استان سمنان دانست.

مدیرعامل موسسه موج فرهنگ، آغاز به کار نمایشگاه آثار منتخب هیئت داوران را از 12 تا 19 آذر در نگارخانه سیمرغ فرهنگسرای کومش سمنان اعلام نمود و ابراز داشت :« در مراسم اختتامیه که همزمان با ایام اربعین حسینی خواهد بود از نفرات برتر با اهداء جوایز ارزنده با حضور مسوولین کشوری و استانی تقدیر بعمل خواهد آمد.»

قدس پور همچنین از برگزاری تورهای عکاسی محرم در سطح استان سمنان با همکاری اداره کل میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری استان سمنان، کارگاه های عکاسی محرم با حضور اساتید مطرح کشوری و نمایشگاه عکس های قدیمی و دیده نشده عزاداری مردم سمنان در ماه محرم را از جمله دیگر برنامه های جنبی سوگواره ملی عکس «مهرمحرم» برشمرد. علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر از فراخوان این سوگواره می توانند به پایگاه های اطلاع رسانی www.Mojefarhang.ir و www.MehreMoharram.ir مراجعه فرمایند.

شایان ذکر است که سازمان بسیج هنرمندان استان سمنان ، موسسه موج فرهنگ را در برگزاری هفتمین سوگواره ملی عکس «مهرمحرم» یاری می رساند.



جشنواره عکس مهر محرم


93/8/10::: 11:22 ص
نظر()