سفارش تبلیغ
صبا ویژن
بارالها ! دوستی ات را محبوب ترین چیزها نزدم گردان . ترس از خودت را ترس بارترین چیزها برایم قرار ده و با شوق دیدارت، نیازهای دنیا را از من ببُر و هر گاه چشمْ روشنی اهل دنیا را از دنیایشان قرار دادی، چشمم را با عبادتت روشن کن . [رسول خدا صلی الله علیه و آله]
لوگوی وبلاگ
 

صفحات اختصاصی
 
semnanhonar.ParsiBlog.com
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :29
بازدید دیروز :96
کل بازدید :235529
تعداد کل یاداشته ها : 321
103/2/20
3:35 ص
یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج هنرمندان استان سمنان - جامعه هنرمندان متعهد: وبلاگ فرهنگی هنری ویژه استان سمنان

 

یازدهمین جشنواره تئاتر

 

یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج  هنرمندان استان  سمنان امروز با معرفی اجرا ها ی برتر به کار خود پایان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار بسیج هنرمندان استان سمنان یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج  هنرمندان استان  سمنان که در تالار  منوچهر دامغانی مجتمع فرهنگی هنری شهید شاهچراغی شهرستان دامغان در حال اجرا است، امروز22 شهریور 1393 با معرفی اجرا ها ی برتر به کار خود پایان خواهد داد.

در روز نخست این جشنواره ، نمایش های چه درونم تنهاست به کارگردانی علی اصغر خطیب زاده از دامغان  ،رمز شب به کارگردانی علی نوروزیان از سمنان ، مرگ ناصری به کارگردانی ناصر امیر آتشانی از گرمسار ،سحر مار افسای به کارگردانی مجید وحیدی و حسین حسام نژاد از دامغان و پرواز بر بال ملائک به کارگردانی علی اکبر شفائیان از سمنان به روی صحنه رفتند.

امروز نیز نمایش های پشت درب بهشت به کارگردانی جواد رفیعیان از سمنان و  عشق با طعم خردل به کارگردانی مسعود تفضلی مقدم از شاهرود اجرا می شوند و بعد از ظهر    در ساعت 17:00 آیین اختتامیه جشنواره برگزار می گردد و یازدهمین جشنواره تئاتر بسیج  هنرمندان استان  سمنان با معرفی نمایش های برتر به کار پایان می دهد .نمایش های برتر نیز به دبیرخانه جشنوار منطقه ای بسیج معرفی می شوند.